Gå til innhold

Underskriftsaksjon: Stopp Doom 3 utgivelsen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen grom underskrifter:

 

Hentet fra lista

 

Satan Claus: All hell will break loose on all you mindless meatbags

ROFL: OMGSTFU!

God: with my leet powers, i got the game 3 months ago! Suck it, fags

Saddam Hussein: Hey cheifs, i love this game. Buy my new book!

bill clinton: buy my new book !!!!!!

George W. Bush: This game isn't compassionate. I'm adding it to the Axis Of Evil.

M Tyson: Hey...I WILL RAPE ALL OF YOU!!!!!!!!!

Ur A. FugginIdiot: What an idiot.

Satan: I am Satan and I condem all of you to hell with Doom 3, muwhahahah !

John Carmack: BWHAHAHAHA, DOOM 3! Protect your children, Doom3 is ready for invasion Aug 3!

Lenke til kommentar

Jeg har signert den petition med en EKSTREMT god grunn.

 

Har dere hørt THEME sangen ?? ER DET FAEN MEG MULIG !!??!?!

 

Beklager at jeg oppfører meg som en tuling, men den theme sangen ødela HELE stemninga til Doom3. For min del er lyden 55% i spill.

Lenke til kommentar
Jeg har signert den petition med en EKSTREMT god grunn.

 

Har dere hørt THEME sangen ?? ER DET FAEN MEG MULIG !!??!?!

 

Beklager at jeg oppfører meg som en tuling, men den theme sangen ødela HELE stemninga til Doom3. For min del er lyden 55% i spill.

Så spiller de jo ikke den sangen hele spillet. Og Doom er ikke seg selv uten litt heavy musikk, selv om jeg syns den burde vært litt mer Slayer aktig.

Lenke til kommentar
Jeg har signert den petition med en EKSTREMT god grunn.

 

Har dere hørt THEME sangen ?? ER DET FAEN MEG MULIG !!??!?!

 

Beklager at jeg oppfører meg som en tuling, men den theme sangen ødela HELE stemninga til Doom3. For min del er lyden 55% i spill.

Så spiller de jo ikke den sangen hele spillet. Og Doom er ikke seg selv uten litt heavy musikk, selv om jeg syns den burde vært litt mer Slayer aktig.

Det var AKKURATT det jeg forventa. Slayer eller noe lignende :cry: Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte :(

Lenke til kommentar

Jeg skrev:

Are you guys (who started this petition) sick in the head? who the fuck gives a care about you and your silly petitions!? When DOOM3 comes out i sure hope that you all die of a heart attack, because of the violence! HAHAHAHAHAHA!

 

hehe, enn du da lugmeister, hva skrev du? :!:

 

EDIT: Forbanna dritt! jeg klarer ikke å signere! :cry::mad:

/(=!#%(%¤!=#&%(=!#%=#!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Jeg har signert den petition med en EKSTREMT god grunn.

 

Har dere hørt THEME sangen ?? ER DET FAEN MEG MULIG !!??!?!

 

Beklager at jeg oppfører meg som en tuling, men den theme sangen ødela HELE stemninga til Doom3. For min del er lyden 55% i spill.

Du har helt sikkert hørt på _FEIL_ låt.

 

Doom 3 themen ble tatt ned av en eller annen grunn og låta som spilles av som default er _ikke_ Doom 3 themen.

Lenke til kommentar
Jeg skrev:
Are you guys (who started this petition) sick in the head? who the fuck gives a care about you and your silly petitions!? When DOOM3 comes out i sure hope that you all die of a heart attack, because of the violence! HAHAHAHAHAHA!

Ja for det gir folk et bedre inntrykk av gamere :roll: er det rart den litt mer voksne generasjonen er skeptiske til spill når de ser hva slags språkbruk som florerer på internett? Tror det var en fordel for oss andre at du ikke fikk signert den petitionen... (som jeg forøvrig også syns er helt bak mål, men å svare sånn gjør ikke akkurat saken noe bedre :nei:)

 

Edit: Gleder meg stort til Doom 3 ;) Men enda mer til HL2 og enda mer enn det igjen til CS:Source!

I am 64% addicted to Counterstrike. What about you?

Endret av benjamin84
Lenke til kommentar
Må jo stoppe dette syke spillet!!! :innocent:

 

 

Mitt innlegg:

 

3975. GOD Himself email: [email protected]

 

Actually, it was me who created this game, you will be trained in hunting demonic scums. I have personally made sure that every Priest and Monk have this game so can prepare for the war. BUT BEWARE, FOR THE TELETUBBIES IS THE WORK OF THE DEVIL!!!!

 

:tease:

:lol:

 

Den var faktisk ganske bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...