Dimitri Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Stemmer det at hvis man ikke kjøper spillet så vil en ikke kunne spille det på nett pga at man ikke har en orginal cd key? Tenkte på joint operation..
Orjanp Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 (endret) Stemmer, du må ha orginal nøkkel. Endret 16. juli 2004 av Orjanp
Windoge Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Er ingen vits å eie Joint Operations hvis man ikke har CD-Key, derfor trenger man heller ikke CD`en for å spille det.
Dimitri Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Skrevet 17. juli 2004 spillet er kjøpt og betalt.. Synd jeg ikke kommer på nett, linjen på jobben er for dårlig!
Mala Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 spillet er kjøpt og betalt.. Synd jeg ikke kommer på nett, linjen på jobben er for dårlig! Tviler på det er det som er problemet. Kjøpt JO i butikken? mange går å kopierer cd key til spill her dersom den ligger inn coveret og sånn Kan ha skjedd her da..
Dimitri Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Skrevet 19. juli 2004 det er kjøpt på butikken og var forseglet, lå bak disken osv.. Linjen på jobben er utrolig dårlig! Klikker hele tiden, selv når en bare leser avisen osv..
utliregnelig Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Har du en cd-key liggende som er ubrukt altså? Jeg har ikke råd til å kjøpe spillet enda, og det lå nok ikke under juletreet i går, så får jeg låne cd-keyen din? Vet ikke helt om jeg kan gjøre noe til gjengjeld, men...
Mala Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Har du en cd-key liggende som er ubrukt altså?Jeg har ikke råd til å kjøpe spillet enda, og det lå nok ikke under juletreet i går, så får jeg låne cd-keyen din? Vet ikke helt om jeg kan gjøre noe til gjengjeld, men... prøv med en PM heller!
Djevlen Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Har du en cd-key liggende som er ubrukt altså?Jeg har ikke råd til å kjøpe spillet enda, og det lå nok ikke under juletreet i går, så får jeg låne cd-keyen din? Vet ikke helt om jeg kan gjøre noe til gjengjeld, men... Jeg villle ihvertfall ikke lånt bort min cd-key til en som prøver seg på å være "utliregnelig".
utliregnelig Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 hehe, kanskje ikke jeg heller. Men det var så mange navn som var opptatt. (Okei da, kanskje ikke mange, bare MacGyver. )
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Har du en cd-key liggende som er ubrukt altså?Jeg har ikke råd til å kjøpe spillet enda, og det lå nok ikke under juletreet i går, så får jeg låne cd-keyen din? Vet ikke helt om jeg kan gjøre noe til gjengjeld, men... Igår 25.des? (i forhold til quote) Når feirer egentlig dere jul?
utliregnelig Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Se på tidspunktet du, så burde du vel skjønne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå