Gå til innhold

cd key til joint operations

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at hvis man ikke kjøper spillet så vil en ikke kunne spille det på nett pga at man ikke har en orginal cd key? Tenkte på joint operation..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
spillet er kjøpt og betalt.. Synd jeg ikke kommer på nett, linjen på jobben er for dårlig!

Tviler på det er det som er problemet. Kjøpt JO i butikken? mange går å kopierer cd key til spill her dersom den ligger inn coveret og sånn :thumbdown: Kan ha skjedd her da..

Skrevet

det er kjøpt på butikken og var forseglet, lå bak disken osv.. Linjen på jobben er utrolig dårlig! Klikker hele tiden, selv når en bare leser avisen osv..

• 5 måneder senere...
Skrevet

Har du en cd-key liggende som er ubrukt altså?

Jeg har ikke råd til å kjøpe spillet enda, og det lå nok ikke under juletreet i går, så får jeg låne cd-keyen din?

Vet ikke helt om jeg kan gjøre noe til gjengjeld, men...

Skrevet

Jeg har ikke råd til å kjøpe spillet enda, og det lå nok ikke under juletreet i går, så får jeg låne cd-keyen din?

prøv med en PM heller!

Skrevet

Jeg villle ihvertfall ikke lånt bort min cd-key til en som prøver seg på å være "utliregnelig". :no:

Gjest Slettet+9018234
Skrevet

Igår 25.des? (i forhold til quote) Når feirer egentlig dere jul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...