Gå til innhold

Ofte nedetid på hw.no?


Anbefalte innlegg

Hmm, har funnet en bug nå...

 

Det virker som Opera (7.51) lager dobbel poster hele tiden nå, har i hvertfall vært sånn siden den nye forumserveren kom.

 

Det virker som at Opera "spør" serveren 2 ganger om og komme videre, altså slik at innlegget blir "postet" 2 ganger... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Servern er nettopp byttet ut og flyttet (natt til igår). Murpheys lov sier at alt som kan gå galt kommer til å gå galt, og den pleier jo å slå til når noe viktig skjer. Oppdager du noen bugs så er det bare å rapportere det, så tar drift det så fort som mulig :)

Hææ, hva mener du Mr. Ueland?

Lenke til kommentar
Servern er nettopp byttet ut og flyttet (natt til igår). Murpheys lov sier at alt som kan gå galt kommer til å gå galt, og den pleier jo å slå til når noe viktig skjer. Oppdager du noen bugs så er det bare å rapportere det, så tar drift det så fort som mulig :)

Hææ, hva mener du Mr. Ueland?

Ja, norskforståelsen er på bånn etter en tur på byen?

Lenke til kommentar
Servern er nettopp byttet ut og flyttet (natt til igår). Murpheys lov sier at alt som kan gå galt kommer til å gå galt, og den pleier jo å slå til når noe viktig skjer. Oppdager du noen bugs så er det bare å rapportere det, så tar drift det så fort som mulig :)

Hææ, hva mener du Mr. Ueland?

Sorry, det var jeg som var litt rask på avtrekkern der. Servern er ikke byttet ut enda. Redigerer innlegget mitt jeg :)

Lenke til kommentar
Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene

 

Feilmeldingen som oppsto var:

 

Beklager, men serveren har for mye trafikk til å gjøre det du ber om. Prøv på nytt senere.

 

Denne fikk jeg opp... og den cant find database intuision el hva det sies..

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar
ERROR: Cannot find database invision< 

 

Tekniske problemer.

En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere.

 

Technical problems.

An error has occured, if this is the first time you see this error, we recomend that you try to refresh this page. If the problem still exists, please try again later.

 

Dette får jeg opp hvis jeg prøver å gå inn på forumet fra hw.no as we speak, men forumet (også harwaredelen) funker om jeg går inn fra overklokking.no.

Lenke til kommentar

"Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene

 

Feilmeldingen som oppsto var:

 

Beklager, men serveren har for mye trafikk til å gjøre det du ber om. Prøv på nytt senere."

 

- Dette forumet er like stabilt som en sinnsykepasient på LSD. :wallbash:

Lenke til kommentar

Jeg driver Norsk MC Forum og jeg hadde tilsvarende problemer en liten periode. Viste seg at noen jeg delte server med, sendte ut store mengder spam mail. Dette gjorde at serveren ikke hadde mulighet til å jobbe med andre ting, og besøkende på forumet mitt fikk "Finner ikke databasen", og andre problemer. Så snart spammeren var kasta ut, gikk alt som før.

PS! Flatfiles (ikke db relaterte sider) hadde ingen problemer i denne perioden, bortsett fra at det gikk litt tregt.

 

Har også hatt problemer med hardisken, men dette resulterte bare i at siden ikke ville laste ordentlig, eller at sidene ble veldig trege.

 

Her er en av feilmeldingene som jeg får her på forumet:

Beklager, men serveren har for mye trafikk til å gjøre det du ber om. Prøv på nytt senere.

Tenkte bare at jeg skulle komme med noen forslag til hva som kan være galt :)

Endret av Inocybe
Lenke til kommentar

hos meg funker ikke navsøket..

får denne meldinga:

Ett eller alle av dine søkeord var under 1 bokstaver, eller så forsøker du å søke etter ord som ikke er tillat. Som f.eks 'html', 'img' o.l. Gå tilbake å skriv et lengre ord eller prøv med andre søkeord.

 

det stemer ikke med det jeg søkte på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...