Petterahl Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Ser ut til at hovedkortet mitt er døtt, må skaffe meg et socket A hovedkort. Valget står mellom disse to: Abit NF7-S V2.0 og Abit AN7 Er det noen andre bra hovedkort som ikke er alt får dyre? Skal klokke så er sagt, kjøpte min XP-M 2400 på 2600 Mhz før. Jeg hadde NF7-S V2 før, er det noen anderleders på AN7? Klokker det bedre? Jeg trenger ikke noen mer funksjoner enn det er på NF7.
endrebjo Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 NF7-S kommer en god del høyere på FSB enn AN7, men skal du ha virkelig høy FSB kan du kline til og kjøpe et DFI LanPary NFII Ultra (Rev.B) (ikke at det er relevant ) ...kjøp Abit NF7-S du!!
Mekkeren Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Ser ut til at hovedkortet mitt er døtt, må skaffe meg et socket A hovedkort. Valget står mellom disse to: Abit NF7-S V2.0 og Abit AN7 Er det noen andre bra hovedkort som ikke er alt får dyre? Skal klokke så er sagt, kjøpte min XP-M 2400 på 2600 Mhz før. Jeg hadde NF7-S V2 før, er det noen anderleders på AN7? Klokker det bedre? Jeg trenger ikke noen mer funksjoner enn det er på NF7. det som er kjekt med AN7 mener jeg er at du kunne klokke fra Windows, hvis jeg ikke er helt på jordet nå. men NF7-S v2.0 er nok det "sikre" valget, vet også at AN7 duger bra da... men men
Syar-2003 Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 (endret) Det kommer nye NF7-S basert på det nye GB chipsettet . Fikk verifiser det fra Abit marketing. NF7-S2 ( uten gigabit eth med 10/100) NF7-S2G m/gigabit eth . Vet ikke når det kommer isalg , men skulle jeg skiftet NF2 kort ville jeg anskaffet ett med det nye nforce2 chipsettet da dette i tillegg også har native sata og bedre raid muligheter . Epox har også ett nytt NF2 kort basert på det nye chipsettet. ... Endret 1. juli 2004 av syar2003
julepynt Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Det mangler Soundstorm-brikka da DFI Lanparty og DFI Infinity er nok de beste klokkerne.
Petterahl Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 Hvordan blir det nye NF2 hovedkortet? Blir det til socket a? Kommer det til å yte noe mere enn NF7-S v2? Det nokk NF7-S på meg igjen gitt, får det ganske billig så
Tronic Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 (endret) Hvordan blir det nye NF2 hovedkortet? Blir det til socket a? Kommer det til å yte noe mere enn NF7-S v2? Det nokk NF7-S på meg igjen gitt, får det ganske billig så Det ser ut som Abit har bæ :mad: :mad: på leggen med NF7-S2/G. Ingen mulit eller Cas2 i bios , inntil Abit gjør en helomvendig her anbefales det og unna disse 2 HK hvis dere skal oc CPU. La oss håpe at Epox får det til med sitt nye NF2 EP-8RDA6+ Pro Det kan lese mere om dette på: Abit Forum AMDMB Forum XtremeSystems Forum Endret 4. juli 2004 av Tronic
fredriku Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Et Abit kort eller Epox er stort sett best når det kommer til klokking. Ellers så har du jo ASUS om du skal klokke litt, og veldig stabilt! Beste tipset jeg kan gi..
Lautsprecher Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 det som er kjekt med AN7 mener jeg er at du kunne klokke fra Windows, hvis jeg ikke er helt på jordet nå. men NF7-S v2.0 er nok det "sikre" valget, vet også at AN7 duger bra da... men men Trenger ikke AN7 for det. Bruk 8rdavcore
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå