Gå til innhold

Q3 vs UT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Q3 må nok vinne alle de der. Kanskje UT har litt bedre singleplayer og boter. Men ellers så er verken grafikkene eller spillfølesle på nært så bra som i Q3.

 

Gleder meg uansett til UT2K3, håper de har fikset fysikken, gjort den litt mykere og snillere.

Lenke til kommentar

UT er betre av mange mange mange grunner

 

1, støtte for software rendering...dette går jo utover grafikken som ikkje kan bli pusha så mykje som i quake3

2, meir varierte brett

3, mange fleire brett med bra flyt

4, betre våpen balanse it UT. I quake3 så er jo bfg'en klart best også har den sinnsykt med ammo og. Derimot så liker eg default våpen i q3 betre.

5, skikkeleg og kraftig map editor

6, fleire gameplay modes

7, lettere å spele med høg ping pågrunn av at våpna ikkje krever lan ping

8, fritt for cheats med utpure

9, ingame irc

10, mulighet for å kopiere server addressen inni spillet

11, UT har og solgt mykje betre enn q3 på verdensbasis

12, UTdemoen er den 2nd mest nedlasta demoen på fileplanet. Quake3 var på 6-8 plass

13, Støtte for EAX lyd/dolby surround

14, ein unreal engine lisens gjer deg fri adgang til warfare motoren og

15, Gratis bonuspacks

Lenke til kommentar

Godt dere er enige med meg, hvartfall noen. Q3 er jo bare rett frem. I Q3 er det aimen som teller, kun aimen. Eneste som er bedre med selve gameplayen i Q3 er Rocket launcheren der UT 8-ballen har en tendens til å bli full i trange ganger å gå av a seg selv.

 

Alle våpen i UT har alt. fire, som er supa najs. Q3 vånene er rett å slett kjedlig med untak av den overnevnte Rocket lønsjeren.¨

 

Bevegligheten er bedre i UT, siden man kan dodge kulerraketteranna dritt som du ikke vil stå i veien for. I q3 er det en bug , eller teknikk som mange kaller det som gjør Bunni jømping usansynlig lett. I CS var bunni jømping bug , men i Q3 er det en teknikk som kalles "Strafe djømping" Hmm..

 

Hva mer.?

Grafikk.. På min Duron 700 med 128 MB SDRAM å Geforce2 MX200 .. ja , det sier seg selv hvilke grafikk jeg får når jeg tweaker ut til max FPS som forøvrig er: 90 på deck16, toppen mens jeg ser ut

:grin:

 

Andre meninger? Bah. Vi tar en duel, 1v1 UT. Ja, glemte nesten at i UT trenge man ikke cd-key, mens Q3 krever dette. Ikke at jeg har warez altså....

Lenke til kommentar

Q3 våpnene ubalanserte? Helløø..? Vil nå si at Q3 er mye mere finpusset enn UT på mange felt, som f. eks. følelse i spillet og fysikk.

 

Liker ikke strafe-jumping? Synd. Dessuten kom den i Q2 :wink: Som er litt bedre enn Q3 igjen..

 

Anywhoo, orker ikke spille de gamle spillene lenger, venter spent på UT2K3, om de ikke får den til bra, så mister jeg all tro på Epic, da skulle de holdt seg til singleplayer FPS og pinballspill..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...