Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lurer på å bestille Telenor's ADSL-pakke!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg har no Bluecom, men skal snart flytte. Lurer i den forbindelse på å bestille Telenor's ADSL pakke sidan den inneheld så mykje "stasj" og har samme pris!

 

2 spørsmål:

 

1. Er det slik at ein no har ubegrensa bruk av internetet hjå Telenor si ADSL-tilbod? Ikkje noko kvote-tull?

 

2. Det er snakk om at ein får gratis spel gjennom icanal-tjenesten deirans. Korleis fungerer dette? Er det komplette spel? Er det tidsbegrensing på dei?

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Eg har no Bluecom, men skal snart flytte. Lurer i den forbindelse på å bestille Telenor's ADSL pakke sidan den inneheld så mykje "stasj" og har samme pris!

Du bør sjekke om den sentralen som du skal flytte til er utbyggd av BC selv eller av Catch, er den det kan det fort bli litt tregt og være TN-kunde ut over høsten.

Lenke til kommentar
Du bør sjekke om den sentralen som du skal flytte til er utbyggd av BC selv eller av Catch, er den det kan det fort bli litt tregt og være TN-kunde ut over høsten.

Hva mener du med det ?...

 

 

Green:

Has selv testet mange spill på TN sin iCanal, og kan vel ikke si de har så mye nytt.

Mesteparten er gamle spill(1år og eldre) og ellers har de noen spill som (jeg tror )

Kan være under 1 år og fult spillbare.

 

Det du gjør, er at du laster ned en grei størrelse (som regel et par hundre mb) for å kunne kjøre spillet.

Det er heller ingen begrensing på hvor mye du vil spille det.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Eg har no Bluecom, men skal snart flytte. Lurer i den forbindelse på å bestille Telenor's ADSL pakke sidan den inneheld så mykje "stasj" og har samme pris!

Du bør sjekke om den sentralen som du skal flytte til er utbyggd av BC selv eller av Catch, er den det kan det fort bli litt tregt og være TN-kunde ut over høsten.

Skal sjekke det. Er jo eigentleg veldig nøgd med BC, men sidan Telenor har fri etablering for tida, så kan jo det vere fristande når eg likevel må flytte...

 

-Green-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...