Gå til innhold

Verste film du har sett?


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Filmer som er så dårlige at det blir morsomt er ikke dårlige filmer. Filmer som er dårlige er filmer du overhodet ikke orker å se ferdig.. Pining somehow.

Eksempler på dette er:

 

American Pie (alle sammen, THERE I said it.), Deep Blue Sea og Motorsagmassakeren (remaken... elsket originalen)

American Pie!? Dårlig!?

 

En som er dårlig er "høy sigarføring" den er så EKSTREMT kjedelig, ingen dårlige effekter, dårlige skuespillere, bare eksteeemt kjedelig..

Lenke til kommentar
Den verste filmen eg kommer på no må vera blair wich project :thumbdown: (veit egentli ikkje heilt korleis me skriver navne på den filmen der)

Blair Witch Project skrives det, og jeg skjønner ærlig talt ikke hva som er så ille med den filmen. En godt utført film hvor man virkelig føler redselen til kamera teamet, dette er på ingen måte en kjedelig og uinteressant film som så mange kaller den, kan tippe at mange av de som kaller den kjedelig er ganske unge, og for de så blir selvfølgelig filmen kjedelig. Hvor er volden a! fy f skakke hu dama strippe a! hvorfor er det ikke noe nakenhet med i filmen! Fy f for en drittfilm! EOD :!:

Lenke til kommentar
Den verste filmen eg kommer på no må vera blair wich project :thumbdown:  (veit egentli ikkje heilt korleis me skriver navne på den filmen der)

Blair Witch Project skrives det, og jeg skjønner ærlig talt ikke hva som er så ille med den filmen. En godt utført film hvor man virkelig føler redselen til kamera teamet, dette er på ingen måte en kjedelig og uinteressant film som så mange kaller den, kan tippe at mange av de som kaller den kjedelig er ganske unge, og for de så blir selvfølgelig filmen kjedelig. Hvor er volden a! fy f skakke hu dama strippe a! hvorfor er det ikke noe nakenhet med i filmen! Fy f for en drittfilm! EOD :!:

Jeg synes den er skamdårlig. Ikke spennende, ikke skummel - ergo: hele poenget med filmen faller bort som jomfrudommen i Syden.

Lenke til kommentar
Jeg så nettopp Plan 9, og det er både den beste og den verste filmen jeg har noensinne sett.

Plan 9 From Outer Space?? Ed Wood!?! :D

Haha, den filmen er jo så dårlig at den blir hysterisk morsom! :thumbup:

Har ikke ledd så mye siden den irriterende naboungen her ble kjørt ned på sykkel av isbilen.

Det er korrekt, det er nøyaktig den filmen! :D Kjøpte den sist jeg var i statene, og det er de beste $6 jeg har brukt i mitt liv.

2fast2furious blir The Green Mile sammenlignet med denne drittfilmen!

Lenke til kommentar
Den verste filmen eg kommer på no må vera blair wich project :thumbdown:  (veit egentli ikkje heilt korleis me skriver navne på den filmen der)

Blair Witch Project skrives det, og jeg skjønner ærlig talt ikke hva som er så ille med den filmen. En godt utført film hvor man virkelig føler redselen til kamera teamet, dette er på ingen måte en kjedelig og uinteressant film som så mange kaller den, kan tippe at mange av de som kaller den kjedelig er ganske unge, og for de så blir selvfølgelig filmen kjedelig. Hvor er volden a! fy f skakke hu dama strippe a! hvorfor er det ikke noe nakenhet med i filmen! Fy f for en drittfilm! EOD :!:

Jeg synes den er skamdårlig. Ikke spennende, ikke skummel - ergo: hele poenget med filmen faller bort som jomfrudommen i Syden.

Blair Witch er en av de skrekkfilmene som bare funker, hvis du virkelig blir skremt av den. Og det varierer veldig fra person til person om hva som er skummelt. Skrekk er nesten det eneste Blair Witch har å by på.

Men man trenger ikke å bli skremt av f eks The Shining for å kalle det en god film. Pga av svært godt manus, herlig regi, bra stemning og flotte skuespiller prestasjoner. Blir man skremt av The Shining, så er det bare ekstra snaxy.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...