Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?


Potetdamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Kjellemann_*

Microsilver er det som funker, kan garantere det 100%.

jeg hadde pizza tryne før, ikke nå lenger.

 

Men dog, finnes sikkert også mange andre kremer. Men denne hadde jeg flaks med:D

Lenke til kommentar
Prøvde du roaccutan?

 

Hvis ikke så er ikke det noe dum ide istedet for en eller annen vidunderkrem.

 

grunnen til microsilver fremfor roaccutan, er at huden din blir tørr av den.

Har prøvd roaccutan og var ikke fælike fornøyd med den.

 

Og som du sier kjellemann, har man pizzatryne blir man kvitt det.

Men ikke tro dette bare tar to dager.. Med alle kremer uansett, gjelder det å smøre seg

morgen som kveld!

Lenke til kommentar
Står en del på acne.org om roa.

 

Får man kjøpt dette sølvgreiene i noen butikker i Norge? Meeget skeptisk til å kjøpe av privatpersoner, pga argyria.

 

Sølvkremen får man kjøpt i Norge, men er produsert i Tyskland. Grunnen til at det er fra privatpersoner og ikke i butikken er pga markedsføring som koster flesk. De har heller lagd i å lage en utrolig bra krem til lit billigere pris.

 

Argyria trenger du ikke bekymre deg for :p

 

Som sagt før, fikk jeg tak i dette ved å sende mail til [email protected]

 

goody luck!:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Sol deg
     
  • Drikk vann
     
  • Spis frukt, fem om dagen gjør bra for kvisene
     
  • Slutt å drikke ting som Coca COla Company har produsert. Skal du drikke brus, drikk Lerum, Grans eller Hansa!
     
  • Slutt å spise sjokolade
     
  • Gå over til Linux

* Sol deg

Har ingen betydning for kvisene. Om du soler deg og ikke ruker fuktighetskrem, vil du få mer kviser.

 

* Drikk vann

Drikker du lite vann, kan dette funke, HVIS det er årsaken til kvisene dine. 3-5l om dagen, alt etter aktivitetsnivå.

 

* Spis frukt, fem om dagen gjør bra for kvisene

Bare tull. Du risikerer faktisk å få i deg for mye fruktose som vil ha en virkning på hormonbalansen og du vil få kviser. Du risikrer til og med å legge på deg av alt fruktsukkeret. 5 om dagen konseptet er ikke 5 frukter om dagen, det er 5 FORSKJELLIGE sorter frukt og GRØNNSAKER. Anbefaler 1-2 frukter (kiwi anbefales pga. næringsinnhold), og 3-4 sorter grønnsaker. Evt. bare litt grønnsaker og kvalitets multivitaminer.

 

* Slutt å drikke ting som cola etc...

Bare tull, men drikk mindre pga. sukker og syre innhold. Går mer på tenner og ikke å bli feit.

 

* Slutt å spis sjokolade

Bare tull. Har ingenting med kviser å gjøre, men overvekt. Spis sjokolade da dette er kjempe godt, men med måte.

 

(* Gå over til Linux

Du kan faktisk få kviser av dette, da du blir så psykisk nedbrutt av ikke å klare å innstallere linux på maskinen din, og ikke finne gode spill som funker på linux.)

 

 

jeg kuttet ut cola og søtsaker, og drakk mye vann. kvisene forsvant.

jeg drikker en halvliter cola og spiser en sjokkis, hva skjer dagen etter? jo kviser!!!

 

logikken: søtsaker, cola og dritt gjør ting værre

Endret av dynaBel
Lenke til kommentar
Kombinasjonen Sol og saltvann er en vidunder kur for kviser. De som påstår noe annet har aldri prøvd det.

Var to uker i Italia i sommer. Legen min anbefalte meg å ligge unna Tetracyclinen denne perioden. Greit nok for meg, da jeg faktisk var bortimot kviserfri. Jeg badet i saltvann hver dag, og solte meg hele tiden. Likevel ble kviseproblemene mine verre enn noen sinne. Ryggen min var helt katastrofe. Så sol+saltvann er ikke nødvendigvis noen magisk kur.

Lenke til kommentar
Står en del på acne.org om roa.

 

Får man kjøpt dette sølvgreiene i noen butikker i Norge? Meeget skeptisk til å kjøpe av privatpersoner, pga argyria.

 

Sølvkremen får man kjøpt i Norge, men er produsert i Tyskland. Grunnen til at det er fra privatpersoner og ikke i butikken er pga markedsføring som koster flesk. De har heller lagd i å lage en utrolig bra krem til lit billigere pris.

 

Argyria trenger du ikke bekymre deg for :p

 

Som sagt før, fikk jeg tak i dette ved å sende mail til [email protected]

 

goody luck!:)

 

fårebygger den kun under bruk eller kan man bruke en eller to tuber og tildels bli kvitt problemet?

Lenke til kommentar
*snip snop*

 

fårebygger den kun under bruk eller kan man bruke en eller to tuber og tildels bli kvitt problemet?

 

De fleste kremer virker bare mens du bruker det + noen dager, alt etter hvor dypt de virker. Skal man ha noe som virker over tid, så må man ta piller som reduserer talgproduksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...