Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?


Potetdamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som har tatt roa: Jeg er ca 40 dager etter min roa kur, og har fått et par små kviser. Er dette normalt, eller var dere helt frie for kviser etter roa? Bør jeg bekymre meg? :ermm:

 

Roa betyr ikke at du ALDRI vil få en kvise igjen... Du blir 90 % bedre som regel, men noen kviser må man regne med. Vask huden med mild såpe fra apoteket?

Lenke til kommentar
Til dere som har tatt roa: Jeg er ca 40 dager etter min roa kur, og har fått et par små kviser. Er dette normalt, eller var dere helt frie for kviser etter roa? Bør jeg bekymre meg? :ermm:

 

Roa betyr ikke at du ALDRI vil få en kvise igjen... Du blir 90 % bedre som regel, men noen kviser må man regne med. Vask huden med mild såpe fra apoteket?

 

Ok :) Vasker ikke ansiktet med noe annet enn vann foreløpig... prøver å la huden "hente" seg inn etter kuren..

Lenke til kommentar

Vann er ikke optimalt, men det tørker ut huden mindre enn vanlig såpe. På apotektet får du såper som er laget for å vanske ansiktet. Gode fuktighets kremer er viktig, en lett til dagen og en tykkere når du er hjmme/skal legge deg.

 

Jeg fikk epiduo etter jeg hadde hatt laser, virker utrolig godt! Anbefales! =)

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut etter et par øl eller et par shots av hvilken som helst alkohol rensker huden min fullstendig og da er det gjerne rent opp til 1 uke. Nå er jeg i den ulempen av at jeg ikke kan drikke hver helg, så hva er det alkoholen inneholder som rensker ansiktet mitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...