Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.eternal-terror.com/main/index.php?id=432

 

Hva faen? nå skal sataniske band bannlyses i polen. Band som oppfordrer til drap, offring av dyr, eller har satanisk budskap skal samles på en liste, og deles ut til myndighetene, slik at di vet hvilke band di skal nekte å spille.

 

The list is going to be a world sensation. - This kind of document hasn't been compiled in any other country. Poland is the first country to undertake this task

 

Og di er faktisk stolt av dette?

Lenke til kommentar
http://www.eternal-terror.com/main/index.php?id=432

 

Hva faen? nå skal sataniske band bannlyses i polen.  Band som oppfordrer til drap, offring  av dyr, eller har satanisk budskap skal samles på en liste, og deles ut til myndighetene, slik at di vet hvilke band di skal nekte å spille.

 

The list is going to be a world sensation. - This kind of document hasn't been compiled in any other country. Poland is the first country to undertake this task

 

Og di er faktisk stolt av dette?

8874499[/snapback]

Sjukt... rett og slett sjukt. Men så bor vi heldigvis ikke i Polen da :)

Får bare håpe KrF ikke hermer, og at hver eneste polske bm-fan protesterer.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
http://www.eternal-terror.com/main/index.php?id=432

 

Hva faen? nå skal sataniske band bannlyses i polen.  Band som oppfordrer til drap, offring  av dyr, eller har satanisk budskap skal samles på en liste, og deles ut til myndighetene, slik at di vet hvilke band di skal nekte å spille.

 

The list is going to be a world sensation. - This kind of document hasn't been compiled in any other country. Poland is the first country to undertake this task

 

Og di er faktisk stolt av dette?

8874499[/snapback]

Idioti på høyt plan det her.

Lenke til kommentar

Farsken altså. :mad:

Noen som veit hvordan jeg kan finne ut hvilket av innleggene mine som var nummer 666?

Hadde jo lyst å få det med meg. :D

 

Snart 1000 sider :dribble:

 

edit: Dette var min post nr. 666 :D

 

Engelske wikipedia-artikler er jo helt gresk for meg. De klarer å skrive de på de mest mystiske måter altså :hmm:

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Engelske wikipedia-artikler er jo helt gresk for meg. De klarer å skrive de på de mest mystiske måter altså   :hmm:

8875334[/snapback]

Why? :p

8875417[/snapback]

 

Hva mener du med det? :ermm:

 

edit: Det var en kar som linka meg til en wikipedia-artikkel, men den var skrevet på en meget avansert, engelsk måte, så jeg skjønte ikke en dritt :p

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar
Fikk lyst på noe kjent Black Metal. Er det noen som har noen kjente BM-sanger til meg eller. Ikke Dimmu Borgir for det har jeg, men Darkthrone eller noe sånt :)

8875466[/snapback]

Gorgoroth er fint :love:

Skaff deg albumet Ad Majorem Sathanas Gloriam og lytt!

8875483[/snapback]

 

Tenkte mer på spesifikke sanger som var kjente. Sånn som Back In Black av AC/DC, men det er jo rock da. Men noe BM... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...