Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Asmegin er gode greier det.  Nytt album på gang hvis jeg ike tar helt feil

9338837[/snapback]

 

Rekti, gleder meg som en kreps!

9339819[/snapback]

 

Vel, nå har de vel sagt at nytt album er på vei siden starten av 2006... Noe sier meg at det ikke kommer ut med det første.

9340544[/snapback]

 

Det tar litt tid å lage et album som er bra da..

Lenke til kommentar
Noen som har Circus Maximus siste, Isolate? Mitt ex. ble sendt fra cdon i dag og jeg har store forventninger. Spesielt etter den glimrende debuten, the 1st Chapter. Har hørt noen smakebiter på circusmaximussite.com, og det hørtes veldig lovende ut :thumbup:

9336045[/snapback]

 

Jeg så circus maximus live på norwegian metal heart, dem spilte rett før blind guardian, må si blind guardian slo dem ned i støvlene :),

circus var litt kult, men blir litt soft for meg, dama likte dem godt da

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Hafrsfjord er forresten einaste (post?)staden i Noreg med 5 - fem - konsonantar etter einannan.

9318294[/snapback]

 

Jeg kan et ord med 7 konsonanter etter hverandre.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Angstskrik :p

 

Nok OT...

 

Hva er i deres øyne den beste In Flames-plata? Jeg mener Reroute to Remain og Soundtrack to Your Escape.

9318327[/snapback]

 

Jeg er så fan at jeg bare kan gi 10/10 til alle platene, fra lunar til come clarity

Lenke til kommentar

Men seriøst, hvis dere vil høre ulver/borknagar vokalist garm, hellhammer og Vortex i samme band. Hør på Arcturus cd'en "The sham mirrors" for litt experimentel black/death/symfonisk metal :). Jeg lover dere en slags "romskip/ytre rom" følelse(og grøssninger nedover ryggen).

 

Første låta på skiva heter Kinetic og starter med disse ordene:

 

Welcome,

This transmission,

From a fallen star,

Otherwise known as Arcturus...

 

Enjoy

:D

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Circus suger live, i hvertfall når jeg såg dem på MotStøy i fjor. Fy for et drittband livemessig...

9342917[/snapback]

De hadde ufattelig store problemer med utstyret.

9344883[/snapback]

Problemer med utstyret, er så idiotiske at de setter dobbel-basstrommene så høyt at det ødelegger lydbildet? De gangene trommene falt fulstendig ut så var jo lydbilde i det minste ok... (Men forsatt ganske labert...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...