Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Problemer med utstyret, er så idiotiske at de setter dobbel-basstrommene så høyt at det ødelegger lydbildet? De gangene trommene falt fulstendig ut så var jo lydbilde i det minste ok... (Men forsatt ganske labert...)

9345493[/snapback]

Det var nå teknikerne som ødela konserten for publikum og bannet, ikke musikerne. Jeg er ingen fan, men det var slik jeg oppfattet det, og det var det Aron og Co sa(crew).

Selv synes jeg ikke så mye om musikken deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men seriøst, hvis dere vil høre ulver/borknagar vokalist garm, hellhammer og Vortex i samme band. Hør på Arcturus cd'en "The sham mirrors" for litt experimentel black/death/symfonisk metal :). Jeg lover dere en slags "romskip/ytre rom" følelse(og grøssninger nedover ryggen).

 

Første låta på skiva heter Kinetic og starter med disse ordene:

 

Welcome,

This transmission,

From a fallen star,

Otherwise known as Arcturus...

 

Enjoy

:D

9345403[/snapback]

 

Vortex er ikke med på The Sham Mirrors.

Lenke til kommentar
Men seriøst, hvis dere vil høre ulver/borknagar vokalist garm, hellhammer og Vortex i samme band. Hør på Arcturus cd'en "The sham mirrors" for litt experimentel black/death/symfonisk metal :). Jeg lover dere en slags "romskip/ytre rom" følelse(og grøssninger nedover ryggen).

 

Første låta på skiva heter Kinetic og starter med disse ordene:

 

Welcome,

This transmission,

From a fallen star,

Otherwise known as Arcturus...

 

Enjoy

:D

9345403[/snapback]

 

Vortex er ikke med på The Sham Mirrors.

9346396[/snapback]

 

My bad, tenkte shipwrecked frontier pioneer var på sham mirrors skiva, noe den ikke er :D

Lenke til kommentar
Men seriøst, hvis dere vil høre ulver/borknagar vokalist garm, hellhammer og Vortex i samme band. Hør på Arcturus cd'en "The sham mirrors" for litt experimentel black/death/symfonisk metal :). Jeg lover dere en slags "romskip/ytre rom" følelse(og grøssninger nedover ryggen).

 

Første låta på skiva heter Kinetic og starter med disse ordene:

 

Welcome,

This transmission,

From a fallen star,

Otherwise known as Arcturus...

 

Enjoy

:D

9345403[/snapback]

 

Ja, det er en fin skive. Men La Masquerade Infernale er minst like fin.

Lenke til kommentar
Metalheart: Makan til møkkaband skal man lete litt etter, mener nå jeg.

9352187[/snapback]

 

 

Ok, jeg trodde at det var noe dritbra greier jeg ikke hadde fått med meg. Kompisen min sa at det var helt konge... :ermm:

9352426[/snapback]

 

Drit nå i hva han sier. Sjekk det ut, kan hende du liker det. Atreyu er ikke akuratt metal, det er vel noe punk aktige greier med litt harsh vocals muligens. Hørte mye på det før, syns de har en del gode trekk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...