Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hafrsfjord er forresten einaste (post?)staden i Noreg med 5 - fem - konsonantar etter einannan.

9318294[/snapback]

 

Jeg kan et ord med 7 konsonanter etter hverandre.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Angstskrik :p

 

Nok OT...

 

Hva er i deres øyne den beste In Flames-plata? Jeg mener Reroute to Remain og Soundtrack to Your Escape.

Lenke til kommentar
Hafrsfjord er forresten einaste (post?)staden i Noreg med 5 - fem - konsonantar etter einannan.

9318294[/snapback]

 

Norrønt :love:

 

Hva er i deres øyne den beste In Flames-plata? Jeg mener Reroute to Remain og Soundtrack to Your Escape.

9318327[/snapback]

 

In Flames føler jeg lager musikk for metallkidsa. Det var et band jeg hadde muligheten til å se, men jeg gadd ikke. Samme med Dimmu Borgir. Wacken altså.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
Metal: A Headbanger's Journey besøker Sam Dunn et sted i Norge hvor det står tre svære vikingsverd. Hvor er dette?

 

post-118492-1187552669_thumb.jpg

 

Dette er som nevnt ved Hafrsfjord, 200m unna madlaleiren hvor alle i luft og sjø går rekrutt ;) Det er også brukt i Amon Amarth's nyeste album "With Oden On Our Side"

Siden mange ikke engang vet hvor Sandnes er, så kan jeg nevne at Hafrsfjord ligger i Stavanger (Eller kanskje ved siden av, hvis man skal være teknisk. Jeg vet ikke hvor grensene går).

Lenke til kommentar
Så Headbangers Journey i dag, knall film men ble skuffet over at det ikke var mer stoff om Black Metal.

9321836[/snapback]

Det var da ganske mye synes jeg. Er så mye innen metall som må dekkes. Det finnes vel forøvrig en ekstradel på ca 30min som handler kun om svart metall, hvor du finner den er jeg ikke sikker på, men mener jeg så den på youtube.

Lenke til kommentar
Hafrsfjord er forresten einaste (post?)staden i Noreg med 5 - fem - konsonantar etter einannan.

9318294[/snapback]

 

Jeg kan et ord med 7 konsonanter etter hverandre.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Angstskrik :p

 

Nok OT...

 

Hva er i deres øyne den beste In Flames-plata? Jeg mener Reroute to Remain og Soundtrack to Your Escape.

9318327[/snapback]

 

Liker både det nye og det gamle, men Colony og Whoracle er noen mesterverk må jeg si.

Endret av Blade-Bunny
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...