Gå til innhold

driv3r kommer 25 juni?


hallyboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar tilbake alt jeg sa om spillet. Har sittet mye idag nå med det og jeg er forelsket. Er helt vanvittig til kule missions.

 

Grafikken legger man mere merke til lengre uti at det faktisk ER bra .

Burne med motorsykkel ? Jeg bare sier yum yum the yum yum :p

 

Bra fysikk på bilene men til og med på omgivelsene. Skyt en fyr med hagle uti vannet f.eks .. skyt folk gjennom vinduene... herlig herlig

Lenke til kommentar
Tar tilbake alt jeg sa om spillet. Har sittet mye idag nå med det og jeg er forelsket. Er helt vanvittig til kule missions.

 

Grafikken legger man mere merke til lengre uti at det faktisk ER bra .

Burne med motorsykkel ? Jeg bare sier yum yum the yum yum :p

 

Bra fysikk på bilene men til og med på omgivelsene. Skyt en fyr med hagle uti vannet f.eks .. skyt folk gjennom vinduene... herlig herlig

Tusen takk!

fint at det er noe man venner seg til!

 

kjøpes imorgen! :love:

 

jeg ble skuffet over the getaway, men klarte meg gjennom hele spillet :D

Endret av nord
Lenke til kommentar

De to kanskje største spill-sidene på nett (gamespot og ign) ga dette spillet karakterene 5,4 og 5,5 av 10 mulige. Det er dårligere enn det både getaway og true crime fikk. Jeg har ikke prøvd spillet enda, og har igrunn veldig lyst til å teste det ut, men jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe det når to såpass seriøse spillsider slakter det.

Lenke til kommentar

jeg syntes dette er det beste bilspillet utgitt til ps2 i år..(sorry gt 4:proluoge fans!)..er utrolig underholdene. ble veldig overasket av at man kunne svømme, prøvde selvmord ved å hoppe med bil ut i vannet, men det funka ikke! :green: noen som har funnet hotrod'n i nice`? hint hint: airport.... kule våpen også, men savner speedometer.

 

LØP OG KJØP!!!

Lenke til kommentar

Jeg synes bilkjøringen var veldig artig, og grafikken er ikke å dårlig..kontrollene når du løper og skyter derimot suger noe voldsomt...vanskelig å være treffsikker og mister dermed for mye helse pga dårlig sikting...prøvde auto-aimen, den var faktisk verre :p funker ikke hos meg...må løpe helt inntil personen før siktet blir rødt...

 

Alt i alt må jeg si jeg er litt skuffet..veldig likt GTA, bare dårligere...frameraten er dårlig, til og med videoer lagger..

Lenke til kommentar

noe sier meg at forsinkelsen til spillet ga skaperne et jekla stress, masse som ikke stemmer :no:

 

musikken...hvor er den...kommer gjentatte tunes hele tiden, spillet som skrøt over lisensierte sanger.

 

speedometeret...i h... :mad:

 

alt dette kunne de fikset med mindre innstillinger :hrm:

 

men ellers er alt flotters, skal stjele den vilt bevoktede bilen i nice :)

Lenke til kommentar

Pussig at ingen har nevnt den morsomme 'lage-film-og-uploade-via-Live'-funksjonen enda.

 

Kan det være at folk sitter på piratkopier/chippa Xboxer der man ikke kan gjøre dette kanskje? Det er ihvertfall min teori, for dette er noe som absolutt er verdt å nevne! ;)

 

Jeg synes ihvertfall det var supermorsomt når jeg så det hos en kamerat i går - flere på nettet som har lagd vanvittig kule actionfilmer ut av sine oppdrag eller free-rides. Som man selvfølgelig kan hente ned via Live :)

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Skrev det her om spillet under Spill - Generelt forumet:

 

Har hatt Driv3r et par dager nå på ps2, og har endel pluss, men også mange minus på det spillet. For å ta det positive først, jeg synes grafikken er, annerledes ja, men veldig realistisk og bra. Synes fysikken var god også, og skadene er jo helt sinnsyke. Bilene er konstruert utrolig bra, mye bedre enn på f.eks GTA 3/VC, som dette spillet i grunn ligner mye på. Selve kjøringa fikk jeg også sansen for, god bilkontroll og i tillegg har man en fet feature med "Thrill Cam". Det vil si at mens du kjører kan du switche over til en ny kameravinkel (action kamera-modus) og alt går i saktefilm mens du kjører. Ved f.eks krasj mens du har på thrill mode, ser det vanvittig tøft ut!

 

Men... det er mange bugs med spillet, og endel ting som trekker ned endel. Synes "gå-modusen", alt som i det hele tatt har med å gå utenfor bilen å gjøre, sikte/bruke våpen, selve kontrolleringa av personen utenfor bilen er helt elendig, og etter min mening unødvendig å ha med. De kunne fint holdt seg til kjøremissions og allikevel hatt et bra spill. Virker nesten som de desperat har prøvd å lage en ny versjon av GTA. Hadde de bare kunne fått det noe likt GTA-spillene, der man slipper å styre kameraet selv mens du går, så kunne det fungert . I tillegg, så er det endel bugs. Jeg pleier ikke å bry meg så mye hvis ikke det har stor innvirkning på spillet, men har opplevd mye merkelig, bl.a. at spillet fullstendig stoppet på et sted i slutten av et mission, mye rare ting (objekter i lufta et par sek. osv.) i tillegg til at spillet faktisk har hakket enkelte steder (ofte endel trafikk rundt). Hvordan man i det hele tatt kan gi ut et konsollspill som hakker lurer jeg på...

 

Totalt sett har spillet sine gode sider, man kan sette i gang mange syke biljakter og det ser unektelig bra ut og det er morsomt å kjøre bil/trailer/motorsykler. Alt det andre er det så som så med. Ville nok ikke anbefale å kjøpe spillet nå for fullpris, det er det nok ikke verdt. Ville hvertfall ha prøvd først, men jeg tror at PC-versjonen av spillet har potensiale, da det sikkert kan bli mulig med patching og forbedring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...