Gå til innhold

Hvor går grensen for deg?


nr.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Black og deth metal er lit drøyt for meg. Er jo bare skriking og skråling.

 

Mens stort set all annen metal går.

 

 

 

Mye annet som ikke er metall er også for ehh... tungt for meg, eller kanskje det blir for stressende. Les tekno, rapp og annen dunk dunk musikk.

Lenke til kommentar
Så det at musikken er "kommersiell" betyr at den ikke kan være god? :ermm:

 

Oasis er kommersiellt så til de grader. Skal du følge grensene du setter feor deg selv, kan du kun tillate deg å høre på små indiepop-band og jallamusikere. Way to go.

Så veldig kommersielt er det ikke, men til å være et britisk rockeband er det ganske kommersielt. Det samme gjelder forøvrig The Darkness, men som sagt er/var Britney spears, Gay 1, Pestlife, Linkin Park, Limp Bizkit, Backstreet boys, Christina Aguilera, Kylie Minouge, Scooter, Bomfunk MC, Eminem, Big Brovaz, 50 Cent og mange andre mye, mye mer kommersielle.

Lenke til kommentar
Så veldig kommersielt er det ikke.

Jo, Oasis er et av verdens største band, og de tjener usannsynelig fett.

 

, men til å være et britisk rockeband er det ganske kommersielt. Det samme gjelder forøvrig The Darkness, men som sagt er/var Britney spears, Gay 1, Pestlife, Linkin Park, Limp Bizkit, Backstreet boys, Christina Aguilera, Kylie Minouge, Scooter, Bomfunk MC, Eminem, Big Brovaz, 50 Cent og mange andre mye, mye mer kommersielle.

 

La meg legge til AC/DC, Iron Maiden, Metallica, Pink Floyd, Guns N' Roses, Opeth, Turboneger etc.

 

Jeg tviler sterkt på at du vet hva uttrykket "kommersiellt" betyr.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Så veldig kommersielt er det ikke.

Jo, Oasis er et av verdens største band, og de tjener usannsynelig fett.

 

, men til å være et britisk rockeband er det ganske kommersielt. Det samme gjelder forøvrig The Darkness, men som sagt er/var Britney spears, Gay 1, Pestlife, Linkin Park, Limp Bizkit, Backstreet boys, Christina Aguilera, Kylie Minouge, Scooter, Bomfunk MC, Eminem, Big Brovaz, 50 Cent og mange andre mye, mye mer kommersielle.

 

La meg legge til AC/DC, Iron Maiden, Metallica, Pink Floyd, Guns N' Roses, Opeth, Turboneger etc.

 

Jeg tviler sterkt på at du vet hva uttrykket "kommersiellt" betyr.

Kommersielt er når primærmålet er å tjene penger, og å komme i se&hør osv.

Lenke til kommentar
La meg legge til AC/DC, Iron Maiden, Metallica, Pink Floyd, Guns N' Roses, Opeth, Turboneger etc.

 

Jeg tviler sterkt på at du vet hva uttrykket "kommersiellt" betyr.

Sorry om jeg misforstod her, men prøver du å si at AC/DC er komersielle?

 

Det er isåfall første gang jeg har hørt. De får jo pepper hele tida fordi de har laget samme albumet i 30 år. De stiller nesten aldri opp til intervjuer, lever et ganske så skjult liv når de ikke er på turné. Er såvidt de reklamerer for albumene deres til og med.

 

Nå sier ikke jeg at AC/DC er absolutt ikke kommersielle, selvsagt finnes det elementet også. Det er naturligvis et mål å selge en del plater også. Men de gjør veldig, veldig lite ut av det.

 

Nå holder vel denne tråden på å skli ut i OT også, men måtte bare få protestere på dette :)

 

Edit: definisjonen på sellout er Ki$$ ;)

Endret av Pangaea
Lenke til kommentar
La meg legge til AC/DC, Iron Maiden, Metallica, Pink Floyd, Guns N' Roses, Opeth, Turboneger etc.

 

Jeg tviler sterkt på at du vet hva uttrykket "kommersiellt" betyr.

Sorry om jeg misforstod her, men prøver du å si at AC/DC er komersielle?

 

Det er isåfall første gang jeg har hørt. De får jo pepper hele tida fordi de har laget samme albumet i 30 år. De stiller nesten aldri opp til intervjuer, lever et ganske så skjult liv når de ikke er på turné. Er såvidt de reklamerer for albumene deres til og med.

 

Nå sier ikke jeg at AC/DC er absolutt ikke kommersielle, selvsagt finnes det elementet også. Det er naturligvis et mål å selge en del plater også. Men de gjør veldig, veldig lite ut av det.

 

Nå holder vel denne tråden på å skli ut i OT også, men måtte bare få protestere på dette :)

 

Edit: definisjonen på sellout er Ki$$ ;)

Hehe, ikke mistolk meg. :) Jeg har stor respekt for stort sett alle overnevnte band, ponget mitt var, som du påpekte, at alle større band til en viss grad er kommersielle, det er KLART de er ute etter å tjene penger, og leve fett på musikken sin. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...