Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tung i hodet ved bruk av Wlan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg blir tung i hode etter noen timer på fylla, tror kanskje det er strålinga fra øl korka, tror ikke det tysk produserte øl sorten Seidel er så bra for hodet mitt.

 

Tror ikke noen vil merke så veldig mye om det er wlan utstyr i huset, tenk bare på ALLE radiobølgene som er i rundt deg, tv, radio, wlan, mobiltelefon osv.

 

kan være andre grunner, feks du sitter i et veldig lite rom og den lille wlan access punktet eller gatewayen din varmer opp rommet så det blir dårligere luft.

 

 

bruk kabel om du har mulighet :thumbup:

Lenke til kommentar
tja...jeg sover i et rom som har wlan ruter i rommet ved siden av.

Og får ofte Dèja Vu (vakke helt sikker på hvordan det skrives)

Vet ikke helt om dette skyldes rutern, men det begynte omtrent samtidig som da vi fikk den.

Jeg sitter ofte i klasserommet på skolen og når læreren sier noe så får jeg plutselig et lite sjokk avogtil fordi dette har jeg oplevde i en drøm før!

Jeg husker aldri at jeg har drømt det, men når jeg bare hører det så føler jeg at det har skjedd før i en drømm :ermm:

 

Litt rart kanskje... :roll:

 

Psykiater? lege?

 

 

Forresten... sitter nå å hører på en midi versjon av Metallica's "One" og selv om den er helt forferdelig så er den også ganske fet :p

Se dokumentarfilmen "The Matrix" så finner du svaret på problemet ditt...

 

 

Neo out! :D

Lenke til kommentar

Lol, dette har jeg gått og fundert på i flere mnder... Jeg har wlan på rommet, og jeg har lurt på det samme mangen ganger... Jeg har en teori om at det kan være sånn. Som du sa, ikke vondt i hodet, men ja, gåen... Men jeg tror det er VELDIG individuellt... Som med alt annet.. :wee:

Kan være andre ting som spiller en rolle da, men ikke som jeg vet om :)

Lenke til kommentar
Er flittig bruker av WLan, men har ikke hatt noen plager av det.

 

Men blir varm i hodet etter å ha snakket lenge i mobiltelefon.

Blir varm av å bare snakke i 5min med min 3310... ;)

 

(Og ca. 5 sek hvis det er en deilig dame :love::p )

hmm... er dette mulig??? Hvor stor effekt sender en mobiltelefon ut? 2W eller noe slikt, hvorav max. halvparten treffer hodet...

 

Hvis man f.eks. måler temperaturen i en ballong fylt med 4 liter vann (som jeg antar har de samme karakteristika som et mennesklig hode i denne sammenhengen) og plasserer en mobiltelefon ved siden av ballongen i f.eks. 1 time - vil da temperaturen øke i vannet som en følge av den 1W (hvor vi for enkelhets skyld kan anta at 100% av strålingen blir absorbert og omdannet til varme).

 

ELLER kan vi anta at hodet føles like varmt om man holder hånden inntil øret med og uten mobiltelefon???

 

Jeg undres!

 

timtowtdi

Jeg også legger merke til at jeg blir varm i øret og hodet,

Tror mobilen sender ut mer enn 2 watt, det høres veldig lite ut,

men om ikke så er det vel andre faktorer som spiller inn også,

varm i hodet blir jeg hvertfall:)

Lenke til kommentar
jeg blir tung i hode etter noen timer på fylla, tror kanskje det er strålinga fra øl korka, tror ikke det tysk produserte øl sorten Seidel er så bra for hodet mitt.

 

Tror ikke noen vil merke så veldig mye om det er wlan utstyr i huset, tenk bare på ALLE radiobølgene som er i rundt deg, tv, radio, wlan, mobiltelefon osv.

 

kan være andre grunner, feks du sitter i et veldig lite rom og den lille wlan access punktet eller gatewayen din varmer opp rommet så det blir dårligere luft.

 

 

bruk kabel om du har mulighet :thumbup:

Ja, tenkt på ALLE radiobølgene som er rundt deg til vanlig, og så legger vi til noen til... + noen til ... + noen til, og til slutt så kommer vi nok opp i en strålingsstyrke som ikke er direkte bra, men heller ikke direkte farlig...

Alt er farlig, men her var vel heller spørsmålet om andre har erfaringer med dette?

Hjernen jobber jo i bølgelengder så jeg har ingen problemer med å tro at det påvirker måten hjernen din jobber på... Kanskje positivt, men skadelig over tid.

Se på det som overklokking... :p

Lenke til kommentar

Placebo!

 

Som folk påpeker, er strålingen fra en wlan adapter ufattelig svak. Skjermen på pc'en er vell en større problemskaper lissom.

 

Bror sover med wlan adapter på rommet sitt og maskina på 24/7 og jeg sover i rommet ved siden av. Har aldri hatt noen problemer.

 

Tror mange av de som opplever "problemer" gjør det fordi de er beviste at de blir utsatt for en eller annen form for stråling og derfor begynner å kjenne etter osv osv.

 

For hvis jeg kommer bort til deg og spør "kjenner du deg ikke litt uggen?, litt slapp? er du sikker på at du er helt frisk? osv osv, så kan det hende du begynner å kjenne ting du ikke viste om ;) )

 

Bare kjenn etter, kjenner du ikke at du blir litt rar av å lese trådene mine, litt tung i hodet? ;):p

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...