Gå til innhold

Gigabyte K8NSNXP


Anbefalte innlegg

Sitter nå med et slikt hovedkort forran meg, og lurer på hvordan jeg skal få festa waterchill blokka mi, noen som har gode forslag?

Om den ikke passer til hullene i kortet ,lag en plate av plexi der du borrer ut for niplene,lager hull som stemmer med de i hk og legger så denne over blokka,hadde dette selv da jeg kjørte med en P4 blokk på kortet .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra jobba å skrive:

minus: "overkill"

og

minus "bruker ikke chipsett med enda flere duppeditter"

 

det er jo helt ulogisk! Enten så er det overkill eller så er det det ikke.. går ikke an å si at "dette kortet hadde for mange finesser - det er ikke bra." og "dette kortet manglet et par finesser - det er ikke bra"..

 

*irritere seg bittelitt* ;)

Lenke til kommentar

Har på en måte fårståelse for hw.no gutta som setter opp minus pga overkill.

De fleste av duppedittene som er på kortet kommer jo uansett ikke til å bli brukt av de fleste.

Men på den andre siden kjøper man vel heller ikke dette kortet hvis man ikke vil ha overkill, eller faktisk trenger det meste av de ekstra tingene.

Har selv et Asus A7V8X DLX og bruker ikke ikke så mye av de ekstra tingene (masse usb 2, firewire, dual lan osv.) og dette er jo enda mer overkill, men det er kansje sånn man liker det her på forumet?

Jo mer tulleduppeditter som " jeg kansje får bruk for engang i fremtiden " jo bedre?

Jeg liker det i alle fall :)

 

minus "bruker ikke chipsett med enda flere duppeditter"

 

Synes ikke det er så merkelig siden dette er et high end kort.

Forventer man vel at de skal bruke de beste chippsettet også?

Særlig siden de har adda en milion andre duppeditter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Typo:

Sammen med Gigabytes "JackSense" UAJ (Universal Audio Jack)-funksjon i brikkenm gjenkjennes hva slags enhet som plugges inn i hvilken mini-jack-port
Lenke til kommentar
Ser bra ut det der, venter i spenning da mitt eks av dette er i posten,skal komme med tilbakemelding når det kommer.

Var det prob med DSP på dette,det er nemmelig den eneste tingen som var et problem på 150 utgaven,med denne tilkoblet kunne du ikke slå av maskinen på vanlig måte,den startet bare opp igjen. Dette vet jeg flere har/hadde prob med.

Har litt inntrykk av at DSP er det første som ryker på Gigabyte hovedkortene, men de fungerer jo heldigvis glimrende uten også.

 

BTW; Var Høyeste mulig fsb overklokk med standard multiplier eller lavest mulig? Kunne ikke se at det sto noe om det. Man må jo teste med lavere mp for å si noe om kortets overklokkingsegenskaper.

 

- Judaz -

Lenke til kommentar
Liten Off-Topic: Noen som vet om Zalman CNPS7000ACU passer på det Gigabyte K8NSNXP kortet?

Bare lurer, for de som testa kortet skrev at det er svært trangt på kortet.

Den kjøleren skal passe på alle Socket754-kort.

 

Forresten en ypperlig kjøler, jeg ligger på ca. 30* ved idle (på laveste hastighet), mens NB-kjøleren ligger på 50-55* på mitt MSI K8N Neo Platinum.. På tide med ny kjøler ja, noen som vet om en slik passer på nForce250GB?

Endret av SilverCRX
Lenke til kommentar
Hva var dingsen i den blå slotten til?

Lurer på det samme...

Noen som vet det?

det dps ,som gir ekstra støm til hk

 

kortet er utstyrt med DPS-systemet (Dual Power Supply), som i utgangspunktet er et tilleggskort som gjør kortets strømforsyning om fra 4 til 6 faser, som i teorien skal gi høyere stabilitet grunnet jevnere strømforsyning til komponentene.

 

http://hardware.no/tester/hovedkort/gigaby...8nsnxp/dps2.jpg

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...