Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hey du er født to dager etter meg jo! da må du jo kjøpe K7 :p nei dette ble vel litt dumt... nei det har vi ik-ikke sett.

 

lol cool :p

 

 

EDIT: over 2800 views!! aner jeg at folk er interreserte?

 

jepp.. Tror K700 kommer til å bli populær! til S700 kommer ut :yes:

 

det som er så rådt er at mamma å pappa skal betale resten av det jeg mangler :D

Lenke til kommentar

vet.. tenkte på det men dere ville vel se noen.. også var det ikke bra belysning på alt der.. kan legge ut flere imorra tipper jeg

 

noen av bildene bør dere se bort ifra da jeg var litt uheldig med noen der.. var ikke helt i ro.. dere kan også se noen der som er Extended.. 1280x960

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

2mass og habla:

Er det ringegrupper på K700? Kan man sette opp at telefonen skal ringe med bestemte toner (eller mangel på toner) for bestemte grupper, evt. lagre i en profil hvilke grupper som skal lage lyd? Kan personer legges inn i flere grupper, eller er det evt. slik at man kan godta flere grupper, slik som på Nokia?

Lenke til kommentar

Ser bra ut telefonen. Men har den arvet noe av T610 for å si det på den måten?

Er den treig til å ta bilder? Er det sånn at du må holde den rolig i 5-10sek etter at du har tatt bilder for at det skal bli brukbart.

Er selv på utkikk etter en ny tlf, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.

Vil dere heller anbefale 6600 fremfor K700i? Eller kanskje 6230? Selv om den har liten skjerm?

 

Synes bildene dine ble bra.. bra kvalitet. Men det kommer jo mer rivaliserende kameraer snart.. på diverse modeller, så ville ikke kjøpt K700i for skjermen og kamera sin skyld. Hvordan er batterilevetiden på den? Må du lade den hver dag?

Lenke til kommentar
Ser bra ut telefonen. Men har den arvet noe av T610 for å si det på den måten?

Er den treig til å ta bilder? Er det sånn at du må holde den rolig i 5-10sek etter at du har tatt bilder for at det skal bli brukbart.

Er selv på utkikk etter en ny tlf, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.

Vil dere heller anbefale 6600 fremfor K700i? Eller kanskje 6230? Selv om den har liten skjerm?

 

Synes bildene dine ble bra.. bra kvalitet. Men det kommer jo mer rivaliserende kameraer snart.. på diverse modeller, så ville ikke kjøpt K700i for skjermen og kamera sin skyld. Hvordan er batterilevetiden på den? Må du lade den hver dag?

Det er alltid vanskelig å velge telefon. Ofte må man gå etter magefølelsen og etter den telefonen man "faller" for.

 

Jeg hadde Nokia før men synes ikke Nokia var noe og gikk derfor over til Sony Ericsson som er er veldig fornøyd med. Har hatt både t610 og Z600, begge veldig gode telefoner.

 

Når det gjelder batterilevertid, ligger K700 litt under T630 grunnet en annnen type batteri. Det er kun snakk om ca. 10%. Grunnen til bytte av batteri skal ha noe med vekt og plass å gjøre.

Reint bortsett fra design elementer har den jo en del fra T610 men det står skrevet flere steder at den skal være langt raskere i menyene uten forsinkelser slik noen har opplevd med noen SE telefoner.

Jeg vil uansett anbefale en telefon som har litt størrelse på skjermen. Spesielt nå som det blir mer og mer vanlig å ta skikkelig bilder med telefonen. Og ved lesing av meldinger er det jo også en klar fordel å ha en skjerm som er stor.. Går for fortere å lese da. ;)

Lenke til kommentar

har bare ladet den en gang enda siden jeg fikk den mandag.. da brukte jeg den opp på en dag fordi den har ganske lav batteritid på første opplading.. får bedre batteritid når jeg har ladet den opp og ut noen ganger. kan komme tilbake senere om ting rundt grupper og sånt, må fortsette å øve :mad::thumbdown: den er ganske rask til å ta bilder, holder at jeg holder den rolig rundt et sek etter at jeg har tatt bildet.. lydkvalitet ved samtale syns jeg er veldig bra hvertfall.. lite støy.. godt mottak av signaler.. forbedret fra eldre SE tlf.. det har BengalBoy i howardforums lagt merke til og. og den har bra oppløsning så jeg hvertfall syns det går kjempebra å lese meldinger på den, du får 6 linjer tror jeg i skjermen på en gang. men større skjerm hadde seff vært bedre, selv om jeg er knallfornøyd uansett :)

 

har hørt på noen mp3 gjennom høytaleren og, overaskende klar og god lyd for å være mob syns jeg..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
http://home.no/thomash-85/K700/

 

der er dem.. kan sikkert legge ut flere + videoer senere

 

http://home.no/thomash-85/ <== der er bilder tatt AV tlf ikke med

Var det bare jeg som la hodet på skakke når disse bildene ble vist? :p

 

La merke til at det lå en HA-avis på bordet. Hvis du bor i Hamar/omegn kan jeg faktisk møte deg på gata, med en K700i :scared: !!!

 

Håper du snart får lagt opp en video tatt med telefonen. :yes:

 

Du skrev at du hadde filmer på telefonen. Har du mulighet til å benytte deg av fks. NRK sin wap-TV-tjeneste? Hvordan er kvaliteten på videoene som spilles av på telefonen? FPS?

 

Ellers: GRATTIS you lucky bastard :)

Lenke til kommentar
http://home.no/thomash-85/K700/

 

der er dem.. kan sikkert legge ut flere + videoer senere

 

http://home.no/thomash-85/ <== der er bilder tatt AV tlf ikke med

Var det bare jeg som la hodet på skakke når disse bildene ble vist? :p

 

La merke til at det lå en HA-avis på bordet. Hvis du bor i Hamar/omegn kan jeg faktisk møte deg på gata, med en K700i :scared: !!!

 

Håper du snart får lagt opp en video tatt med telefonen. :yes:

 

Du skrev at du hadde filmer på telefonen. Har du mulighet til å benytte deg av fks. NRK sin wap-TV-tjeneste? Hvordan er kvaliteten på videoene som spilles av på telefonen? FPS?

 

Ellers: GRATTIS you lucky bastard :)

HA = Halden Arbeiderblad :huh:

Lenke til kommentar
http://home.no/thomash-85/K700/

 

der er dem.. kan sikkert legge ut flere + videoer senere

 

http://home.no/thomash-85/ <== der er bilder tatt AV tlf ikke med

Var det bare jeg som la hodet på skakke når disse bildene ble vist? :p

 

La merke til at det lå en HA-avis på bordet. Hvis du bor i Hamar/omegn kan jeg faktisk møte deg på gata, med en K700i :scared: !!!

 

Håper du snart får lagt opp en video tatt med telefonen. :yes:

 

Du skrev at du hadde filmer på telefonen. Har du mulighet til å benytte deg av fks. NRK sin wap-TV-tjeneste? Hvordan er kvaliteten på videoene som spilles av på telefonen? FPS?

 

Ellers: GRATTIS you lucky bastard :)

bor i Hamar ja.. det er streaming innstillinger på den så jeg regner med at man kan streame video. har ikke fått testet dette enda... beklager at bildene var skjeve er følge av at SE vil vi skal holde den som kamera :p hehe hvor bor du da Fredrik? har sett video på den med 15fps hvertfall.. den støtter nok høyere også. noen som vet hva som er best av 3Gp og MP4?

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...