Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at store transportører som UPS, DHL, FedEx osv. pleier å sende moms/tollregning i etterkant. Kryss fingrene og håp du ikke får en ekstraregning i løpet av de neste ukene :-)

 

Eller du kan ringe transportøren og oppgi tracking-nummer, da kan de sannsynligvis si om de har beregnet noen moms som du får regning på.

 

Johannes

Lenke til kommentar

prøver å svare:

 

¤ Ja den har 41MB ledig,, eller 41268kb som var ledig når jeg fikk den.. kan fjernes enda mer tror jeg men det er vel ikke så mye vits..

 

¤ Ja, firmwaren kan oppgraderes til norsk med medfølgende T9 ordliste, det er en helt vanlig k700i bare at den har hongkong firmware.. har spørt en som jobber i se butikk og som utfører firmware oppgradering og de sa at det går bra..

 

¤ Men en ting jeg ikke er sikker på er om jeg må vente til den første oppgraderingen til firmwaren kommer eller om de har tilgang på den "nåværende" (første) firmwaren som sitter i telefonene når den blir sluppet i norge? noen som vet om dette?

 

skjermen er et kapittel for seg selv.. beste skjermen jeg har sett i en tlf, iforhold til pikselstørrelse.. veldig god og lyssterk skjerm med meget god oppløsning.. du kan også stille inn oppløsning på java spill så du kan bruke spill beregnet på T610 osv.. har testet.. alle themsene som følger med er også animerte, sannsynligvis med .giffer, bakgrunns bildene rører på seg osv.. veldig fine themes som følger med syns jeg hvertfall.. ellers veldig rask i meny surfing, og veldig god ellers i bruk.. men har ikke brukt den mye pga at den måtte lades kort tid etter at jeg fikk den.. :) wee..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Kjøpte den på en side som heter it2100.com den kosta meg 3800 inkl porto....

*masse fakta om mobilen*

Man får det man betaler for, men har man egentlig bruk for det? De fleste har det ikke.

ja, har kanskje ikke bruk for alle funksjonene, men det var liksom helhets inntrykket jeg falt for.. ogforesten så er dette min første tlf som er "bra", har bare hatt 3210, 3310 og 3100 før.. som jeg var strålende fornøyd med foresten.. og håper jeg kan få til å legge ut bilder og video tatt med den imorra :w00t: må bare få igjen BT sticken min fra en kamerat :thumbup: må bare få si fra enda en gang at jeg virkelig LIKER denne tlf :green:

 

EDIT: har kanskje funnet et bug: i kameraet, når jeg har på extended så står det 841 el no som er antall bilder jeg har igjen , men velger jeg VGA oppløsning så står det ikke antall bilder som er igjen..

 

EDIT 2: Kjipt at det ikke er joystick bevegelse teller i service menyen :ermm:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Kjøpte den på en side som heter it2100.com den kosta meg 3800 inkl porto....

*masse fakta om mobilen*

Man får det man betaler for, men har man egentlig bruk for det? De fleste har det ikke.

ja, har kanskje ikke bruk for alle funksjonene, men det var liksom helhets inntrykket jeg falt for.. ogforesten så er dette min første tlf som er "bra", har bare hatt 3210, 3310 og 3100 før.. som jeg var strålende fornøyd med foresten.. og håper jeg kan få til å legge ut bilder og video tatt med den imorra :w00t: må bare få igjen BT sticken min fra en kamerat :thumbup: må bare få si fra enda en gang at jeg virkelig LIKER denne tlf :green:

 

EDIT: har kanskje funnet et bug: i kameraet, når jeg har på extended så står det 841 el no som er antall bilder jeg har igjen , men velger jeg VGA oppløsning så står det ikke antall bilder som er igjen..

 

EDIT 2: Kjipt at det ikke er joystick bevegelse teller i service menyen :ermm:

Hvordan er kamerakvaliteten på skjermen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...