Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som vet om noen heftige klapptelefoner, med den beste teknologi/kvalitet? Kanskje feil forum å ta de opp på men, når vi er inne på temaet liksom:)

Desverre må vi nok være mest mulig "ontopic" her, men du kan starte et nytt emne om klapptelefoner generelt ;)

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på noe som irriterer meg med min T610;

Under "samtaler" kan du kun se klokkeslettet for samtaler som har gått inn/ut/ubesvart den datoen samtalen var, hvis dere skjønner... Så hvis Gauder ringte meg i går, men at jeg ikke har sett på telefonen før idag så vet jeg ikke når i går han ringte. MEN dersom jeg stiller datoen tilbake kan jeg få se klokkeslettet for alt som hendte i går, men ikke for dagens samtaler :ermm: Skjønner? Så mitt spørsmål til dere som har fått K700 ( grattis btw :w00t: ) er : Hvordan funker dette på K700 ?

 

På min 3100 kan jeg i "utboks" og "arkiv" se dato og klokkeslett for sendte meldinger, mens i "sendte meldinger"-mappa på T610 kan jeg ikke få fram noen av delene.... Kvisleis er forholda på K700 ?

 

Håper dere gidder å sjekke/svare :thumbup:

Jeg skal svare deg....det er ikke så mange andre som har den ennå.

I samtalelisten er det dato og klokkeslett på alle samtaler. :)

Lenke til kommentar
Kan man laste over filmer INN på telefonen fra data, og så se dem på telefonen? :dribble:

 

Er det bra blitz på den?

 

Det er jo ikke express on deksler, men går det ann å bytte? Eller blir ripene der for alltid hvis du får noen? :scared:

 

- jakob

-Ganske sikker på at man kan laste inn bilder via datakabelen (lurer sårt på om den følger meg)

 

-"Blitzen" er nok bare et fotolys til bilder tatt på nært hold...

 

-Kom hjem fra sverige idag- fikk holde den i en butikk igår og den er lekker :dribble: Forsiden sitter fast, men baksiden som holder fast batteriet kan sikkert byttes.. Liker egentlig MYYE bedre uten Xpress-on deksler, da slipper jeg den billige plast følesen jeg har på min 3510i etter hvert som dekslene blir mer og mer løse...

Lenke til kommentar
det er lys i av på knappen øverst.. det lyser når du har lite strøm bl.a

Er dette statuslys i likhet med T68 og P800, som blinker hele tiden, uansett, eller bare slik som på T610 som kun blinker når det er lite strøm? Savner det blåe lyset som blinket på P800'n når man hadde Blåtann aktivert f. eks.

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar
-Kom hjem fra sverige idag- fikk holde den i en butikk igår og den er lekker :dribble: Forsiden sitter fast, men baksiden som holder fast batteriet kan sikkert byttes.. Liker egentlig MYYE bedre uten Xpress-on deksler, da slipper jeg den billige plast følesen jeg har på min 3510i etter hvert som dekslene blir mer og mer løse...

Enig i at det er digg at man ikke har den plastik følelsen, men det er kjipt at man ikke kan få byttet hvis man får noen stygge riper. :cry:

Lenke til kommentar
det er lys i av på knappen øverst.. det lyser når du har lite strøm bl.a

Er dette statuslys i likhet med T68 og P800, som blinker hele tiden, uansett, eller bare slik som på T610 som kun blinker når det er lite strøm? Savner det blåe lyset som blinket på P800'n når man hadde Blåtann aktivert f. eks.

blinker ikke hele tiden.. ikke når bt er på heller..

 

Guns N' Roses - Sweet Child O Mine video på K7!

 

PS: Var ikke lett å få et klart bilde av skjermen.. skrudde av flash og skrudde på makro men det ble ikke så bra.. men det ser veldig sjef ut på ordentlig =)

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...