Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg mente høytalerne.

Har k700 stero høytalere og 7610 mono?

så det menes at k700 har to høytalere og 7610 har en....eller?

Det er vel nesten ingen telefoner som har kommet med stereo høyttalere enda. Eller? Det er snakk om at et par Motorola telefoner skulle ha det, men...

 

Det folk mener når de spør om det er stereo eller mono, er når man bruker headset og hører på mp3 eller radio.

 

*Magnus*:

Det står ingenting om at de har fått K700 på lager. Mange butikker som har det på websidene sine uten å ha den på lager, og det gjelder nok Elkjøp og Lefdal også... :no:

Lenke til kommentar

Når jeg bruker funksjonen på elkjøp sin side til å se om varen er på lager i min nærmeste butikk (Arendal), så står dette:

 

Dette produktet kan skaffes fra butikken, selv om det ikke er på lager for øyeblikket. For nærmere informasjon, oppsøk Elkjøp Stormarked Arendal

 

Tidligere denne uken sto det noe helt annet.

I tillegg tror jeg ikke det gikk å bestille fra webshoppen til elkjøp før heller, det kan man nå.

 

Jeg tror det kan hende at telefonen er kommet. :)

Lenke til kommentar

igjen...telefonen har ikke kommet ennå. de sier oppsøk elkjøp stormarked arendal for mer info. dvs at hvis du skal ha telefonen så kontakter du dem så bestiller de telefonen.

 

tror nok at det hadde blitt mer styr om den hadde kommet til norge. den er i sverige, men ikke i norge ennå.

Lenke til kommentar

Dette var en namme tråd.. I must say!

 

Har sett på telefonen en stund nå, ventet på at den skal komme til Norge en stund nå.. Og denne tråden gjør jo ikke akkurat sånn at jeg får MINDRE lyst på den.. Heller tvert imot..

 

Er veldig fornøyd med T610en min, men.. K700i er bare nydelig.. :love:

 

Hva er det som følger med i pakken?

Datakabel, stereoheadset, CD-rom.. Noe mer? Utenom telefonen selvfølgelig..?

Lenke til kommentar

I gler me! Bestilte K700'en i går fra mpx hvor den hadde "ubekreftet inn på lager 18.06" nå h :hrm: ar de endret denne datoen til 25.06 :nei::hrm: Hadde vært fett å sett en video snart!! :D Hvordan funker det med kabelen forresten? full funksjonalitet i likhet med blåtann adapter?

 

EDIT Forresten! har lest div tester på denne telefonen og har skjønt at det er en instant messaging dings på den. stemmer? I så fall hvordan funker denne? i forhold til Msn messenger osv.?

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...