Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder


Anbefalte innlegg

Ingen riper på telefonen ennå.

 

Jeg må si at rammene man kan bruke når man tar bilde er ganske coole.

Feks. så er det en "ape ramme" der det er bilde av en ape men ansiktet er borte.

Så er det bare å få lurt vennens sitt fjes inn ape hode og knipse.

Resultat er morsomt.

Det ligner på det man har på tivoli. Der man plassere hodet inni en hull og tar bilde.

 

Det finnes en rekke av disse rammene..Ape, baby , engel, superehelt, wanted, bunny osv.

 

Har ikke funnet noe på telefonene som man kan klage på ennå.....

Veldig fornøyed.

Endret av Habla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg tror dere missforstod, det jeg mente var om k700 sin joystikk er børste aluminium/stål?

Ikke t610 sin...!

jada svarte på det forrige side, K700i sin joystick er nok plastikk... det er nok mer behaglig å bruke enn stål el aluminium... har lagt ut et bilde med 'Bars' framen på forrige side, bilder av tlf og tatt med tlf tidligere i tråden.. bare se igjennom den før dere poster folkens!!

Lenke til kommentar

Jaja. Nå harj eg hatt min K700i i nesten 4 timer. Jeg må si jeg er storfornøyd så langt. Men jeg synes at det lokket der laderen skal inn er litt irrierendes. Det ser ut som det skal knekke når du stapper inn laderen eller headsette.

 

Noen som vet om det går ann å ta av det lokket eller noen sånt?

Lenke til kommentar

Hvilke små butikker da? Har hørt med Telebutikken og KlartSvar, ingen av de har fått inn tlf enda. Vil helst ikke kjøpe noe på Elkjøp, men må ha tlf strax. :wow:

I Trondheim altså.............

Noen har fått, andre har fått dato 05/07 som levering, dette er avhenging av hvilken grosist butikkene bruker.

Endret av Nilz1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...