Habla Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Ingen riper på telefonen ennå. Jeg må si at rammene man kan bruke når man tar bilde er ganske coole. Feks. så er det en "ape ramme" der det er bilde av en ape men ansiktet er borte. Så er det bare å få lurt vennens sitt fjes inn ape hode og knipse. Resultat er morsomt. Det ligner på det man har på tivoli. Der man plassere hodet inni en hull og tar bilde. Det finnes en rekke av disse rammene..Ape, baby , engel, superehelt, wanted, bunny osv. Har ikke funnet noe på telefonene som man kan klage på ennå..... Veldig fornøyed. Endret 21. juni 2004 av Habla Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 jeg tror dere missforstod, det jeg mente var om k700 sin joystikk er børste aluminium/stål? Ikke t610 sin...! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 kan du legge ut bilde og video tatt med telefonen? Lenke til kommentar
duda Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 off...kan du ikke gå igjennom tråden og lese og se hva han har gjort istedet for å spørre....han har lagt til bilder og video tatt av telefonen. Lenke til kommentar
Semal Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Det finnes en rekke av disse rammene..Ape, baby , engel, superehelt, wanted, bunny osv. Så sinna rått! Kan de ikke få ræva i gir med å få dem inn i butikkene? MÅ HA! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 jeg tror dere missforstod, det jeg mente var om k700 sin joystikk er børste aluminium/stål?Ikke t610 sin...! jada svarte på det forrige side, K700i sin joystick er nok plastikk... det er nok mer behaglig å bruke enn stål el aluminium... har lagt ut et bilde med 'Bars' framen på forrige side, bilder av tlf og tatt med tlf tidligere i tråden.. bare se igjennom den før dere poster folkens!! Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Jaja. Nå harj eg hatt min K700i i nesten 4 timer. Jeg må si jeg er storfornøyd så langt. Men jeg synes at det lokket der laderen skal inn er litt irrierendes. Det ser ut som det skal knekke når du stapper inn laderen eller headsette. Noen som vet om det går ann å ta av det lokket eller noen sånt? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) åssen virker den der greie som kommer opp første gangen du skrur på telefonen? (den innstall greia) edit: 500 innlegg Endret 21. juni 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 åssen virker den der greie som kommer opp første gangen du skrur på telefonen? (den innstall greia) edit: 500 innlegg Install? må den installeres å? Høres snodig ut.. Får KANSKJE pengene mine i morgen, da blir det K700 på meg å Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Install? må den installeres å? Høres snodig ut.. Kan ikke akkurat si at den må installeres, det er heller en konfigureringsveiviser for folk som ikke er kjent med menysystemet til SE. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 Kan ikke akkurat si at den må installeres, det er heller en konfigureringsveiviser for folk som ikke er kjent med menysystemet til SE. ahh. Lenke til kommentar
duda Skrevet 21. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2004 kan ikke en av dere som har fått k700 nå, legge ut et bilde av den og handfreen. har ikke sett noe bilde av den ennå. vil gjerne se. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Noen som vet om den har komme i butikkene nå ? Får KANSKJE igjen pengene i dag.... å dam hvis den har komme, skal jeg kjøpe den.......... Lenke til kommentar
THacker Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Hvis du leser litt bakover i tråden er det visst flere som allerede har fått kjøpt den i butikken. som lefdal og elkøp i sandvika.. Lenke til kommentar
mrbenz Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Da har jeg mottatt min K700i fra USA. UTEN TOLL! Lekker mobil. Så nå skal jeg bare bort å få lagt inn norsk software på den. GRATIS Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 I trondheim så kan jeg "underette" dere om at de har den flere plasser. Blandt annet Elkjøp ved City Syd og Lefdal ved City Syd og i Håkon 7. gate (på Lade), itillegg til flere små butikker... Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 var på elkjøp på sotra i bergen idag, der fikk de den inn i morgen, 5stykker.. ser at mamoz.no har bekreftet 09.07.04 på at de får inn k700.. Lenke til kommentar
duda Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 off....har så sinnsyk lyst på den telefonen nå. men nå har komplett forandret datoen igjen. så nå kommer den ikke før 3 juli. altfor altfor lenge til. jeg vil ha den nå. bare håper at jeg får den før jeg drar på ferie 9 juli. Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hvilke små butikker da? Har hørt med Telebutikken og KlartSvar, ingen av de har fått inn tlf enda. Vil helst ikke kjøpe noe på Elkjøp, men må ha tlf strax. I Trondheim altså............. Noen har fått, andre har fått dato 05/07 som levering, dette er avhenging av hvilken grosist butikkene bruker. Endret 22. juni 2004 av Nilz1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 hvor flasher de den gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå