Gå til innhold

Fått min K700i nå nettopp! m bilder


Anbefalte innlegg

2. Ser ut som det er en liten Bugg i adresselista. Telefonen tar feil av nummer som er lagt inn med forskjellige retningsnummer men som er like ellers. Dette blir et problem om man synker med Outlook der man legger inn nummer med retningsnummer, om man vil at det skal bli rett med tanke på nummer i flere land og særlig i Sverige.

Denne feilen blir sikkert rettet i første firmware update. Får håpe de legger til muligheten for å bruke mp3 som meldingstone :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

YEEES!!! Har nå min egen K700 :D:D som for øyeblikket står på lading.. de hadde ikke igjen på Lefdal :thumbdown: men ahdde igjen 1 !!! på Elkjøp :D å den kjøpte jeg for proisen til Lefdals :green::green:

 

men det er en liten ting.. på esken står det at den er på 32 mb :hmm::hmm:

 

er det en skrive feil eller har jeg fåttt feil ?

Lenke til kommentar
YEEES!!! Har nå min egen K700 :D:D som for øyeblikket står på lading.. de hadde ikke igjen på Lefdal :thumbdown: men ahdde igjen 1 !!! på Elkjøp :D å den kjøpte jeg for proisen til Lefdals :green::green:

 

men det er en liten ting.. på esken står det at den er på 32 mb :hmm::hmm:

 

er det en skrive feil eller har jeg fåttt feil ?

stod det på min og......men den har 41-42. Gjengen inne hos SE har bare ikke lagd nye esker og skjermklistermerker

Lenke til kommentar
samme her.... men har "tjuvstartet" min litt og overført litt mp3 og bilder og testet bluetooth og sånn. funka fett

1 liten ting. På komplett så spurte han om jeg ville ha med noe med Bluetooth eller var det bluetootk kabel eller noe i den duren. som kostet 600 spenn.. jeg sa nei til den.. vet du va det var ? å kjøpte du den ? tror det var en datakabel eller noe lignende :roll:

Lenke til kommentar
1 liten ting. På komplett så spurte han om jeg ville ha med noe med Bluetooth eller var det bluetootk kabel eller noe i den duren. som kostet 600 spenn.. jeg sa nei til den.. vet du va det var ? å kjøpte du den ? tror det var en datakabel eller noe lignende :roll:

det er en "bluetooth dongle" eller hva det heter. Det er en greie du plugger inn i usb på pcen som gir pcen bluetooth.

 

For å forklare det kort er dette en trådløs datakabel

 

kjøpte ikke denne jeg siden jeg har laptop med bluetooth på

Lenke til kommentar
det er en "bluetooth dongle" eller hva det heter. Det er en greie du plugger inn i usb på pcen som gir pcen bluetooth.

 

For å forklare det kort er dette en trådløs datakabel

 

kjøpte ikke denne jeg siden jeg har laptop med bluetooth på

Oooooooo :blush: så nå får jeg ikke til å sende over bildene mine til Pcen ?

 

Men den forbainna kabelen kostet jo 600 spenn lol

 

EDIT: kan jeg Overføre sanger osv fra mobil til mobil uten den ? er den Kun fra mobil til PCEN den kabelen `?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...