Gå til innhold

Vanilla Coke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


unwill skrev (2002-04-16 02:29):

Ifølge VG skal Coca Cola komme med en ny smak (med vanilje). Og det er ingen hemelighet at Cola har blitt en del av "datamiljøet".


Den kommer kanskje ikke til Norge, men ville du ha likt Cola med vaniljesmak ?


artikelen finner du her:



Må være bra ned dopet for å prøvd å smake det.

Nei, holder meg til vanlig cola.

Lenke til kommentar

Digger søt drikke jeg :smile:

 

Min favoritt er Dr.Pepper med Cherry Coke som en god nummer to.

 

Må dessverre til Sverige for å kjøpe dem (hvis man da ikke har lyst til å gi noenogtyve kroner for en liten boks på Ultra dah).

 

Vanlig Cola derimot drikker jeg ikke lenger - blir helst Tab Xtra i Coca-Cola-familien her i Norge.

Lenke til kommentar

Kan aldri tenke meg at den er no god..

 

Blir nok en fiasko for dem enda engang samme som forsøket med en søtere versjon av cola'en.

 

Dog det bryr meg ikke så mye da jeg foretrekker Pepsi.. :smile:

 

Orker ingen diskusjon på det. Jeg liker det best. And that's the way it is..

 

Forresten.. Hvis man er obs på det vil man se at det dukker opp pepsi reklamer,, maskiner,, skilt,, bokser,, flasker på 90% av alle amerikanske filmer..

 

Helt sykt.. Det kan ikke være betalte snikreklame alt det der. Selv gamle James Bond filmer har det..

Virker nesten som majoriten i statene foretrekker pepsi fremfor coca cola.. Men ikke vet jeg..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-16 03:24, ReVoX skrev:

Helt sykt.. Det kan ikke være betalte snikreklame alt det der. Selv gamle James Bond filmer har det..

Virker nesten som majoriten i statene foretrekker pepsi fremfor coca cola.. Men ikke vet jeg..


 

Jeg synes Cola smaker bedre enn Pepsi. Pepsi er for søtt MEN det jeg la merke til da jeg var i Los Angeles var at Pepsi smakte bedre enn Cola (!!!)

 

Smaksbedrag kanskje?

Lenke til kommentar

cola smaker forskjellig avhengig av hvilkent land en er i. synes jeg iallefall. hvis en tar en plast-cola på en halv liter (tappet av Coca Cola *Norge*) og sammenligner denne med plast-cola på liters-flasker (kan kjøpes på esso blandt annet og er tappet av Coca Cola *ICELAND*) så synes jeg den liters-colaen er søtere enn den halvliters-colaen som er laget/tappet i norge.

 

synes også den svenske colaen er kjøpt i sverige er litt annerledes i smak også, men det er jo boks...så den smaker jo annerledes uansett...

Lenke til kommentar

Hvis du bor i Oslo så kan du få tak i Dr Pepper hos Jakobs. (Tror noen Ultra butikker også har det). Men de koster 2x så dyr som en vanlig boks cola da.

 

Jeg syns Dr Pepper smaker litt for "rart". Har ikke prøvd Cherry Coke enda. Noen som husker den ekle Crystal Pepsi som de prøvde i Norge i noen måneder ? Den med den ekle ettersmak...

 

Btw. tappet Cola smaker ikke noe godt. Og det beste er forsatt cola i glassflaske (0.33l)

Lenke til kommentar

Quote:


unwill skrev (2002-04-16 12:40):

Hvis du bor i Oslo så kan du få tak i Dr Pepper hos Jakobs. (Tror noen Ultra butikker også har det). Men de koster 2x så dyr som en vanlig boks cola da.


Jeg syns Dr Pepper smaker litt for "rart". Har ikke prøvd Cherry Coke enda. Noen som husker den ekle Crystal Pepsi som de prøvde i Norge i noen måneder ? Den med den ekle ettersmak...


Btw. tappet Cola smaker ikke noe godt. Og det beste er forsatt cola i glassflaske (0.33l)


 

Det værste er jo Pepsi Twist. Herregud, kan ikke tenke meg no grusommere. har ikke smakt av frykt for krampeanfall :wink:.

 

Cola med sitron høres ikke bra ut

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-16 10:57, viranth skrev:

HVOR kjøper man Cherry Coke? Har sett overalt på svenskegrensa, og finner alltid bare Dr.Pepper! Men jeg vil ha CHERRY COKE! hehe.

Beste brusen i verden, og jeg har ikke drukket den (har ikke funnet den) på flere år!


 

Er ikke no problem å finne Cherry Coke, godis huset, er det ikke det det heter, der med sånn treningsbutikk eller hva det er i annen etage, de har cherry coke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...