Gå til innhold

Vanilla Coke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-16 10:57, viranth skrev:

HVOR kjøper man Cherry Coke? Har sett overalt på svenskegrensa, og finner alltid bare Dr.Pepper! Men jeg vil ha CHERRY COKE! hehe.

Beste brusen i verden, og jeg har ikke drukket den (har ikke funnet den) på flere år!


 

Du får kjøpt den rett over grensa til Tyskland.

Lenke til kommentar

har hørt rykter om at Coca Cola skulle "teste" ut en ny cola - i NORGE.

 

 

men "Wild Cherry Pepsi" er jo den beste cola brusen da!! den er bedre en cherry coke. "Pepsi Boom" også er knall (tyggis-smak!)

 

norge suger. har jo ingen bra bruser. hvorfor har vi bare to typer fanta'er i norge f.eks? dessuten er brus sinnsykt dyrt i norge. (i likhet med alt annet)

 

når jeg var i usa (3 uker) var det bare brus det gikk i. det var liksom ikke vits i å drikke noe annet - brus var jo billigst og best! (det var digg)

Lenke til kommentar

Har kjøpt både Cherry Coke og Dr.Pepper på godishuset ved Svinesund.

 

Dr. Pepper var litt dyrere enn de fleste andre brusvariantene (pant?) men kostet så vidt jeg husker under 100 kroner for 24 bokser dah og det er bare 4 kroner pr. stk...

 

Du får Dr.Pepper på bl.a. Ultra Bryn men der koster den jo noenogtyve kroner for en 0.33 boks (!!!!)

 

Har sett Cherry Coke i spesialbutikken Vika Mat ved Vika i Oslo men til høy pris selvfølgelig.

 

Plukket ellers med meg tyskerfavoritten SchwipSchwap sist jeg var over grensa - et Pepsi-produkt som nærmest er en blanding av appelsin og cola (!). Drakk denne mye når jeg var en lengre periode i Tyskland for noen år siden :smile:

Lenke til kommentar

Kan ikke tenke med noe annet type forum hvor man har to sider på en tråd om cola :smile:

 

Men....for å være saklig.......synes vanlig cola på glassflaske er best. Var nettopp i Polen og Tyskland en tur, og der fikk jeg Cherry Coke på 0,6l flasker (i Polen, ikke Tyskland), og jeg må si det var et hjertelig gjensyn. Prøver nok Vanilla Coke, men er skeptisk....

 

Forresten........er ikke Vanilla et uttrykk for "vanlig"? Kanskje de skal prøve å lure oss alle sammen! :smile:

 

Pål

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-16 15:46, Cursed skrev:

Quote:


On 2002-04-16 15:10, dopus skrev:

Ellers så er lettøl og pils mye bedre enn brus.



 

lettøl smaker veldig vondt!

 

Litt off-topic:

 

I VG (for en stund siden) så stod det at det kommer en "ny melk" med Cola smak for å lokke barn til å drikke mer melk...

 

JA JA.....Er det noen som kommer til å drikke det??

Lenke til kommentar

hmm... Alt dette brussnakket gjør meg tørst. Og så er butikken stengt!!! :sad: Men ihvertfall, liker brus med forskjellige smaker, og liker å variere, men Cola er den _ENESTE_ brusen jeg ikke blir lei av. Det er ingen annen brus jeg kunne drukket hver dag i 2 uker uten å bli lei. Men skulle gjerne hatt mer å velge mellom her i Norge ja. I utlandet har de jo ørten varianter av Fanta og Cola, kjipt!

 

P.S. Pepsi Twist suger ræv. Smaker råtten Pepsi, og jeg er ikke så spesielt begeistret for normal Pepsi heller. Men Crystal Pepsi rocket :razz:

Lenke til kommentar

Ja, det husker jeg også, høres skikkelig ekkelt ut. Greit at de har kommet med sjokolade, jordbær og banan smak, men cola ?

 

De lever liksom i to forskjelle verdener, melk med den sunne imagen, men cola... ja, dere vet...

 

btw. fant "apelsin melk" i sverige, og den var ikke noe å skryte av.

Lenke til kommentar

Det er en Cola kopi som smaker verre en det som er nevt til nå, og det er den f...*^!"#¤3?# h..?+*'' JOLLY (les Jalla) Cola`n til danskene. Du skal lete lenge før du finner noe som ligner. Det smaker rett og slett pappegøye-mig. Ber du om en ekte Coca-Cola så skjønner de ingen verdens ting. SUKK!

 

Yess!

Lenke til kommentar

Skrev en særoppgave om Coca-Cola i ungdomsskolen for en par ti år tilbake. hehe. Da var det slik at selve cola syrupen var det eneste som var likt over hele verdenen da det var kun noen få fabrikker for det. Det eneste man kunne forandre på var kullsyre og sukker innholdet hvis jeg husker riktig. I norge var det 20% mer kullsyre og 20% mindre sukker enn i USA. Ekte Cola skal drikkes fra glassflasker da plast og metalboksene blir "etset" av colaen over tid.

Ellers har dere sikkert hørt om hvor mye sukker og koffein og andre ting som er oppi Coca-cola så jeg nevner det ikke her. Men dessverre er cola godt..

 

rekorden min er vel syv kasser på to måneder ( sommeren ).

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-16 23:19, Makky skrev:

Litt off-topic:


I VG (for en stund siden) så stod det at det kommer en "ny melk" med Cola smak for å lokke barn til å drikke mer melk...


JA JA.....Er det noen som kommer til å drikke det????


 

Uffamegda. Og nå driver forskere og snakker om at melk på mange måter er mer usunt enn Cola. Melk forhindrer ikke benskjørhet, det FREMSKYNDER benskjørhet har de nå funnet ut. Blant annet. Melk er for kalver, Cola for... mennesker. Eller noe sånt :grin:

Lenke til kommentar

Det finnes bare én original Cola, og det er Coca-Cola. Alle de andre brus aktørene på markedet som prøver seg på Cola, er fake og smaker piss. Ferdig.

Og btw:

 

Solo: Overkullsyra piss

Pepsi: Overkullsyra søtt piss

 

Thats what I meen.

 

-Rage

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-17 05:02, Rascal skrev:

Skrev en særoppgave om Coca-Cola i ungdomsskolen for en par ti år tilbake. hehe. Da var det slik at selve cola syrupen var det eneste som var likt over hele verdenen da det var kun noen få fabrikker for det. Det eneste man kunne forandre på var kullsyre og sukker innholdet hvis jeg husker riktig. I norge var det 20% mer kullsyre og 20% mindre sukker enn i USA. Ekte Cola skal drikkes fra glassflasker da plast og metalboksene blir "etset" av colaen over tid.

Ellers har dere sikkert hørt om hvor mye sukker og koffein og andre ting som er oppi Coca-cola så jeg nevner det ikke her. Men dessverre er cola godt..


rekorden min er vel syv kasser på to måneder ( sommeren ).



 

Var faktisk akkurat på Cola tapperiet i Lørenskog i forbindelse med noe markedsførings prosjekt. Stemmer at alle tapperiene får essensen fra andre fabrikker, men fikk ikke høre noe om at de kan forandre på sukkerinnhold og kullsyre. Trodde at i alle fall sukkeret var ferdig tilsatt i essensen og at tapperiene bare blandet med vann og tilsatte kullsyre! Fyren stod også og påstod at Cola smakte likt over alt i verden! Etter mye kranglig sa jeg oppgitt til fyren at han skulle ta seg en tur på mc donalds og sammenligne med en "butikk-flaske"! Fikk i alle fall siste ordet uansett hvor forbanna han så ut til å bli!

 

Og en liten ting å tenke på neste gang man heller i seg masse brus...ta en tann (jaja...de fleste er vel over melketann stadiet...kan vel alltids finne en og slå ut tenna på'n! hehe...) legg det i et glass cola eller en annen brustype og se på tannen etter 2-3 dager! Hmm...hvilken tann?? Vel det der var vel noe de fleste visste, men over til noe annet! En advarsel! Fanta Mulburry eller hva den nå heter! Er i alle fall rød og kan umulig være laget for noe annet en rødsprit imitasjon! Likheten er i alle fall farge og at hverken mulburry fanta'n eller rødsprit er noe særlig å drikke!!

 

[ Denne Melding var redigert av: MaxCPU på 2002-04-17 12:47 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...