Gå til innhold

Anbefalinger av harddiskbaserte mp3spillere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig er jeg veldig fornøyd med min 20 gb. iPod.

Grei nok batteritid. ( Går aldri rundt å hører 8 timer i strekk. Hvis jeg hører mye får jeg desuten ladet den i mellomtiden)

Den oppskrytt "dårlige" lyden på iPod har jeg ikke merket noe som helst til. Tror nok ikke heller det "vanlige" øret hører forskjell ihvertfall. Har også et par. kompiser med iPod som er veldig fornøyde. ;)

Lenke til kommentar

Har noen kompiser med Ipod jeg også. Men har lest på forskjellige steder at Jukebox Zen har så mye bedre lydkvalitet sammenlignet med Ipod. Har ikke testet noen av dem skikkelig. Så kanksje jeg burde gå i butikken og teste dem selv. Forslag til andre spillere til max 5k?

Lenke til kommentar
hvordan er lydkvaliteten sammenlignet med Ipod da? Hd plass er ikke akkuratt det viktigste, men har lyst til å ha litt plass på den. Minst 20 GB.

 

iPod'en har helt ok lyd den, men jeg vil nok si at Creative Jukebox ligger litt foran der. Har testet begge, med diverse headsets. Dessuten, med mer diskplass og langt bedre pris, så ville jeg uansett gått for Creative. Tør påstå at du får mye mer for penga da.

 

Men flere kompiser har iPod og er fornøyd med den, og andre kompiser har Creative og er storfornøyd med den, så forskjeller er vel ikke så stor.

Så jeg trur du blir fornøyd uansett hva du velger.

 

Men den nye Zen Touch fra Creativ ser jo ganske stilig ut.

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Er nok ikke det, og isåfall er det nok bare creative som hadde fått lov til å gjøre noe sånt. Creative er litt mer "eiesjuke" om det ordet passer.

 

Og det at extra utstyr er så positivt ser jeg ikke helt, det er ett kjempe mikroskopisk pluss (for meg da) siden en mp3-spiller 90% av livet sitt ligger i en lomme, og er plugget i hodetelefoner/propper. Extra utstyr er mer noe bedrifter lager for å dra litt extra penger ut av enthusiaster. Hvertfall det jeg ser av extra utstyr hos ipod. Er 2 nyttige (extra batteri som gjør spilleren stygg, og radio trancievern som ikke er lov som gjør spiller ENDA mer ulovlig enn den i utganskpunktet er, for du kommer vel antagelig vis ikke proppe 20gb full med lovlige Mp3 tipper jeg :p ) ting liksom, og ingen av dem brukes vel så ofte.

Lenke til kommentar
Alt med iPod er bra, bortsett frå batterikapasiteten

Bra, stemmer det, men ikke best på noen av områdene.

 

Jukebox zen slår ipod på pris, lyd og batteri

 

Iriver ihp slår ipod på lyd, batteri og funksjonalitet

 

Phillips hdd 120 slår ipod på design

 

Når jeg ser på alternativene på markedet og leser diverse tester så kjønner jeg ikke at folk kjøper ipod engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...