Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Hepp hepp! Jada folkens. Nå har jeg bestilt meg en S65. Det står levert, og jeg får den mest sannsynlig imorra. Er litt spent på åssen den er. Har lest om at folk klager på skjermen, så det gjenstår å se. Den kan vel ikke være verre enn skjermen på T610? Jeg klarte å leve med T610, og da skal det vel la seg gjøre med S65 også ;)

 

Hva er det som kommer med i esken? De av dere som har den.

Overhodet ikke verre enn T610.

 

S65 har (som du kanskje vet) større skjerm, fler pixler og bedre skjermtype.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoax ville vite hvor man kan få tak i en Krusell veske til S65 (s. 61). Jeg kjøpte en i Oslo, fra en butikk i nærheten av jernbanestasjon. Jeg spurte i alle butikker i jernbanestasjonen og Oslo City, men ingen kunne hjelpe meg. Akkurat da jeg skulle gi opp fant jeg den. Husker ikke hva butikken heter, men den er på motsatt siden av gaten fra Expert, i passasjen som leder til Karl Johan. Den var dyr (299 kr), men er veldig fin.

Lenke til kommentar
Hoax ville vite hvor man kan få tak i en Krusell veske til S65 (s. 61).  Jeg kjøpte en i Oslo, fra en butikk i nærheten av jernbanestasjon.  Jeg spurte i alle butikker i jernbanestasjonen og Oslo City, men ingen kunne hjelpe meg.  Akkurat da jeg skulle gi opp fant jeg den.  Husker ikke hva butikken heter, men den er på motsatt siden av gaten fra Expert, i passasjen som leder til Karl Johan.  Den var dyr (299 kr), men er veldig fin.

Har ikke funnet ut noe særlig, er vist mest å få kjøpt i utlandet. De er sterkt varierende i pris. 300 Kr er i meste laget, men de er vist dyre å få til Norge :hrm: Sikkert pga at de kjøpes i små bestillinger.

 

Fin denne til 11,95£ http://www.mobilefun.co.uk/product/4243.htm

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

mange klager over at s65s skjerm er dårligere enn andre mobilers. Den er kanskje litt dårligere enn de beste, men en ting som mange ikke har tenkt over er:

 

F.eks: k700i har bedre skjerm enn s65 som mange sier, k700i har kun VGA-kamera, mens s65 har 1.3mpx. Bildene blir større på s65, og blir krympet slik at de kan vises på skjermen. 1.3mpx bilder viser mer enn vga-kamera, så derfor er det litt dårligere å bla igjennom når man ser på mobilen. Hvis man zoomer, blir de mye bedre. VGA-bilder er halvparten så store som 1.3mpx sine, og går derfor raskere å bla igjennom.

 

noen som har synspunkter elns? tar jeg helt feil her nå?

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvorfor pappas t630 har lANGT klarere (og bedre?) skjerm enn jeg har...!?

T630 sin skjerm er mer lyssterk når du ser den rett forfra, ja, men fargene "forvrenges" fortere når du begynner å se på telefonen litt fra sida. Er f.eks. nesten umulig for to personer å se på skjermen samtidig; der er S65/M65/CX56 bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...