Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokon som veit kor eg kan få tak i den norske T9-ordlista? Har ikkje Download Assistant på M65en min.. ev. kor eg kunne fått tak i D.A. igjen. Har prøvd den preinstalled greia frå Siemens Mobile sine sider, men mappene der var for det meste berre tomme.

da må du ha en anna m65 å putte filene fra den inne på data'n(ved MPM) så ta fra data'n det du mangler.. hvis du ikke kan skaffe en annen m65 så har jeg de filene... jeg hadde det samme problemet for en stund sia... men jeg fikk den filen av en dude som jeg kan sende til deg... send e-post adressa di på PM så kan jeg sende til deg! :cool:

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe mg litt her? Jeg trenger software til Siemens S65..

 

Ikke Firmware, men de preinstallerte programmene som spill, programmer, polytoner etc. (alle mappene er tomme) Har fått t9 av semens support, men fikk opplyst om at de ikke hadde progs til S65 ennå :ohmy: da måtte jeg til en forhandler..

 

Er disse like på M65? :hmm:

 

Jeg Sender en PM til deg, MiDiA, så kan jeg prøve.. oki?

Lenke til kommentar

hei... noen het som er frykteli skuffet over siemens s65? det er jeg... jeg skal levere telefonen inn igjen og kreve pengene tilbake! telefonen henger seg masse, minnekortet funker ikke, kameraet klikker, telefonen slår seg av når man ringer osv... noen her som har opplevd samme problemet?

Lenke til kommentar

Det var da leit å høre :dontgetit: , min fungerer som den skal, men jeg har fått sletta all software med en feil :no: . Hvilken FW har du? 12 er ute og har fixet en del. er verdt et forsøk, men for all del, en vare som koster såpass mye penger skal virke også.

Gå til forhandleren og be de og fixe den. :thumbup:

Lenke til kommentar
hei... noen het som er frykteli skuffet over siemens s65? det er jeg... jeg skal levere telefonen inn igjen og kreve pengene tilbake! telefonen henger seg masse, minnekortet funker ikke, kameraet klikker, telefonen slår seg av når man ringer osv... noen her som har opplevd samme problemet?

Samme her, jeg hadde min i 2-3 uker så solgte jeg hele Siemens styret og kjøpte meg SE K700i. Det har jeg ikke angret ett hundredel og er superfornøyd :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...