Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff nå husker jeg ikke alt helt men viss du leser denne hele denne posten så står det forklart hvordan du skal gjøre det. tror det er rund side 40 til side 50.

 

det står også forklart her: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=40285

 

det er mange som har fått det til(virker vertfall slik)

Er nok bare jeg som er litt amøbe på området.. :blush: pluss at når jeg ikke får det til med en gang har jeg lett for å ikke gidde mer :p

Lenke til kommentar

nja ikke så alt for høy, men for å si det slik: går ikke an å være papparazi å ta hemmelige bilder uten at andre legger merke til det.. viss du skal ha nærbilde alså.. særlig irriterende er det at det virker som om bare siemens som har fixet det slik at kameralyden ikke lar seg skru av.. :thumbdown:

 

 

Men til de som har fådt til å fjerne kameralyden på S65: kan ikke dere lage en oversiktlig og pen instruks om hvordan man skal gjøre det? Det hadde vært kjempe snoft! :thumbup:

Lenke til kommentar
ja men det som er at jeg har også mistet dowload assistent når jeg formaterte... :( men jeg veit nå hvordan jeg skal fikse det... jeg må ha taki en anna m65 og overføre filene jeg mangler... kan noen sende de filene med mail til meg eller noe...?? mangler t9 ordlista, download ass., spilene, photo editor...

 

kanskje litt mye å be om, men prøver alikevel.... :ermm:

PM meg e-postadressen din så kan jeg sende deg en systembackup av M65. Filen er litt under 2 megabyte.

 

OBS: Du trenger en datakabel og Siemens Mobile Phone Manager programvaren for å bruke denne, men det regner jeg med at du allerede har?

Lenke til kommentar
ja men det som er at jeg har også mistet dowload assistent når jeg formaterte... :(   men jeg veit nå hvordan jeg skal fikse det... jeg må ha taki en anna m65 og overføre filene jeg mangler... kan noen sende de filene med mail til meg eller noe...?? mangler t9 ordlista, download ass., spilene, photo editor...

 

kanskje litt mye å be om, men prøver alikevel.... :ermm:

PM meg e-postadressen din så kan jeg sende deg en systembackup av M65. Filen er litt under 2 megabyte.

 

OBS: Du trenger en datakabel og Siemens Mobile Phone Manager programvaren for å bruke denne, men det regner jeg med at du allerede har?

"PM meg e-postadressen din så kan jeg sende deg en systembackup av M65. Filen er litt under 2 megabyte." hva mener du med det?(er litt noob på slikt...)

har datakabel(dca-510) og mobile phone manager.... :yes:

 

edit: e-post adressa mi er: [email protected]

 

edit: fant ut av det derre med PM... lol :blush: :!:

Endret av MiDiA
Lenke til kommentar

For å sortere etter fornavn:

  • Åpne adresseboken. (Vanligvis joystick ned.)
  • Flytt markøren ned til et navn der. Høyre hurtigknapp skal nå vise "Valg."
  • Trykk på høyre hurtigknapp. (Duh!)
  • Flytt markør nedover (eller oppover) til du finner "Sorter..."
  • Trykk ned joysticken og velg hva du vil sortere etter. (Etternavn, fornavn, firma eller poststed.)

Lenke til kommentar
hehe, hva er det til da? hvordan funker det ?

 

Gå til mine filer og programmer der ligger det sikkert... (valg å delete)

Det har jeg jo prøvd da :ermm:

det som funker 100% sikkert er å formatere telefonen... MEN for all del legg alt inne på backupen på mobile phone manager... har du ikke det, så SKAFF! kan finnes gratis på siemens sine nettsider. når man formaterer så slettes ALT av filer og programmer til og med T9 ordlista.. så lag backup! :yes::thumbup:

Lenke til kommentar

hvordan fjerne cameralyd på s65:

 

¤last ned od_v02 her: http://download.siemens-club.ru/files/x65/od.rar

¤koble mobiltelefonen til datamaskinen med kabel

¤kjør od_v02 og velg: com3:serial2 og baud rate på 115200

¤vent til en meldingboks kommer opp og sier "ok". vent enda lenger til explorer kommer opp.

¤Du har nå tilgang til "cache", "config", "MMC" og "data" velg denne banen: \\config\default

¤Fjern "CameraClickMelody.wav" og lyden er nå borte!! :D

Lenke til kommentar

Hepp hepp! Jada folkens. Nå har jeg bestilt meg en S65. Det står levert, og jeg får den mest sannsynlig imorra. Er litt spent på åssen den er. Har lest om at folk klager på skjermen, så det gjenstår å se. Den kan vel ikke være verre enn skjermen på T610? Jeg klarte å leve med T610, og da skal det vel la seg gjøre med S65 også ;)

 

Hva er det som kommer med i esken? De av dere som har den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...