Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er ikke noe som funker, hvis du klarte å få bare N Telenor bort så KAN det faktisk være størrelsen på det transparent.Gif bildet som er så lite at det dekker bare N Telenor  :hmm:

Tror ikke det vil hjelpe med en større gif. Det er ikke det at gif-en "dekker over" N Telenor, det erstatter N Telenor. Prøv med et vanlig bilde, tatt med kameraet, gå på "valg" og "angi som" "logo", og jeg kan garantere deg at Tele2 står der like fullt. Tror det er en spesiell Tele2 ting; det er bedre å spørre dem hva man skal gjøre.

Ja det tror egerntlig jeg også, men verdt å prøve...Husk at når du IKKE har operatørlogo der så står det noe, det du legger over det som står der er jo transparent.Gif...det var bare det som fikk meg til å lure.

 

Skal høre med Tele2 hva pokkern det er de tror de holder på med :p hehe Operatørlogo meg i ræva

Lenke til kommentar

Hei alle S 65 fans

Har hatt min S65 siden 24 august, svært godt fornøyd med den.

Oppdaterte kjapt til FW12. Allikevel har jeg hatt feil med lyden to ganger.

Dette skjer når man skal ringe opp igjen tapte anrop. Svært ubehagelig !!

Noen andre som har opplevd det samme?

 

Er det noen som er redd for å få riper i glasset ? Her er en adresse der dere kan bestille "screenguard" http://www.screenguardz.com/index.html

Så over til min egentlige henvendelse. Jeg ønsker nemlig å bestille beskyttelse til min S65, men jobber på en plattform i nordsjøen og her er det ikke tilatt med mobiltelefon, får ikke målt glasset

Kan noen være så vennlig å "poste" målene for glasset på S65. Finner dem ikke på Siemens.com (kun skjermoppløsning)

 

 

hebj

Lenke til kommentar
Blir den tregere med egenkomponerte themes?

Både Ja og Nei :)

 

Hvis du lager et theme med bra optimaliserte bilder, vil det gjøre menyene kjappere og motsatt med dårlig optimaliserte menyer. Digre oppstartanimasjoner gjør oppstarten tregere, animert skjermsparer suger batteriet så bruk bilde.

Osv... :)

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har tenkt å bytte ut min Samsung E700 mot S65 eller K700. Trur helst det bli Siemens S65, men jeg har hørt at oppløsningen på skjermen ikke akkurat er så god.

 

Siden jeg er blitt bortskjemt med en super skjerm fra Samsung e700 lurer jeg bare på om jeg kommer til å bli skuffet over skjermen og bildekvaliteten hvis jeg velger S65? Vet jo at kamraet har bedre oppløsning enn min e700, men hvordan er kvaliteten på bildene når de vises på mobilen? Min far har en nokia 6230 og bildene på den skjemen mener jeg er for dårlig!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...