Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

moshpit - FW12 fikser stabiliteten blandt annet ja, anbefaler oppdatering.

 

DCA-510 kabelen som er den du skal ha selger de på mange webshops, f.eks komplett.no

DCA-510 har USB kontakt, men det er noe i driveren som gjør at du kan oppdatere programvaren på mobilen problemfritt selv om oppdateringen teknisk sett kommer fra USB porten. I tilegg har den innebygget lader, veldig kjekkt ;)

 

DCA-500 kabelen anbefaler jeg ikke at du kjøper.

 

Video belysning fins ikke som ekstrautstyr, for all del ikke tro at mobilen er no videokamera, det er jo bare en funksjon som er der for å kunne sende en liten hilsen til noen. Digital kameraet derimot er veldig bra og kan brukes sålenge du har godt lys.

har du en PC men nforce2 chipsett så ikke kjøp DCA-510. Denne fungerer ikke på dette chipsettet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Video triks for 65 serien

 

Mange vil ta opp litt mere enn 30 sekunder video, og det er faktisk mulig nå :thumbup:

 

Det er så enkelt som å gå inn på "Meldinger -> Meldingsinnstillinger -> MMS oppsett -> Brukerinnstillinger å bla helt ned. Der skal det stå "Størrelsesangivelse på 3 plasser og alle skal stå på "000". Bak alle de tre "000" plassene skal det forandres til "Lim."

 

- Nei vi er ikke ferdige enda, en liten tur innom "Kamera -> Video -> Valg -> Innstillinger" må til... Der går du til "Opptakstid" og setter det til "MMS-Kompatibel" Gå ut av dette og næh se... :wow: Timeren på videopptak står ikke på 0:30 min lengre ;)

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Er det noen som kan gi meg epostoppsettet for tele2 til men m65?

finner ingen måte å gjøre det på på tele2 sine nettsider.

Har konfigurert telefonen på siemens sin side men må jo forandre en del på oppsettet

 

Navn på konto

operatør

brukernavn

epostadresse

svaradresse

bruker id

passord

nedlastningsmodus

servertype

pop3 server

pop3 port

smtp server

smtp port

smtp godkjenning

 

Takker hvis noen kan gi meg svar

Lenke til kommentar
Nei vi er ikke ferdige enda, en liten tur innom "Kamera -> Video -> Valg -> Innstillinger" må til... Der går du til "Opptakstid" og setter det til "MMS-Kompatibel" Gå ut av dette og næh se... :wow: Timeren på videopptak står ikke på 0:30 min lengre  ;)

Finner inngen plasser det står "opptakstid" Det eneste jeg får opp når jeg går på "Kamera -> Video -> Valg -> Innstillinger" er "standard bildenavn: <Date><Time>" ??? :no: (M65)

Lenke til kommentar
Nei vi er ikke ferdige enda, en liten tur innom "Kamera -> Video -> Valg -> Innstillinger" må til... Der går du til "Opptakstid" og setter det til "MMS-Kompatibel" Gå ut av dette og næh se... :wow: Timeren på videopptak står ikke på 0:30 min lengre  ;)

Finner inngen plasser det står "opptakstid" Det eneste jeg får opp når jeg går på "Kamera -> Video -> Valg -> Innstillinger" er "standard bildenavn: <Date><Time>" ??? :no: (M65)

Da har nok ikke du FW12! Oppgrader og prøv igjen;)

Lenke til kommentar
Fjerne operatørlogo: Gå på Innstillinger-->Nettverksinnst.-->Foretrukk.nett-->Liste-->Trykk deg innpå en "tom" og gå en opp igjen(til du kommer på flere nett)-->Fyll inn følgende info:

 

Landskode:242

Nett-ID:01(telenor) eller 02(netcom).

Navn: Ta vekk alt og trykk inn et mellomrom. Trykk så OK og gå tilbake til standby. Logoen er borte! ;)

funka fett!!!! :thumbup: takker :D

Lenke til kommentar
Er det noen som kan gi meg epostoppsettet for tele2 til men m65?

finner ingen måte å gjøre det på på tele2 sine nettsider.

Har konfigurert telefonen på siemens sin side men må jo forandre en del på oppsettet

Her er sånn noenlunde hva du må konfigurere. Har Chess selv, så jeg vet ikke nøyaktig hva som må fylles ut for Tele2, men prinsippene er de samme:

  • Navn på konto - sier seg selv
  • operatør - En av internettoperatørene du har lagt inn fra før. (Gå på Siemens' side og få en internett-konfigurasjon tilsendt hvis du ikke har gjort dette fra før.
  • brukernavn - Ditt fulle navn. F.eks. "Balle M. Klorin"
  • epostadresse - Din epostadresse. F.eks. "[email protected]"
  • svaradresse - En (valgfri) svaradresse. Du trenger ikke fylle inn dette feltet hvis du ikke har bruk for å få svar sendt til en annen adresse.
  • bruker id - Brukernavnet du bruker til å logge inn på e-post tjeneren. F.eks. "balleklorin."
  • passord - Passordet du bruker for å logge inn på e-post tjeneren. F.eks. "suppe."
  • nedlastningsmodus - Vanligvis "hele e-posten."
  • servertype - Vanligvis "pop3."
  • pop3 server - Serveren du henter e-post på. F.eks. "mail.tele2.no."
  • pop3 port - Vanligvis 110.
  • smtp server - Serveren du sender e-post med. F.eks. "smtp.tele2.no."
  • smtp port - Vanligvis 25.
  • smtp godkjenning - Vanligvis "Av."

Lenke til kommentar
før så var det : N telenor

tele2

 

Nå ble det bare tele2

 

noen som vet hvordan jeg fjerner den siste?

 

takk for hjelpen forresten!

Har prøvd mange måter å fjerne

 

N Telenor

Tele2

 

Men det er ikke noe som funker, hvis du klarte å få bare N Telenor bort så KAN det faktisk være størrelsen på det transparent.Gif bildet som er så lite at det dekker bare N Telenor :hmm: Skal prøve å lage en større variant av transparent.Gif logoen å prøve, men det blir ikke før ca klokken 16 jeg får testet det.

Lenke til kommentar
Men det er ikke noe som funker, hvis du klarte å få bare N Telenor bort så KAN det faktisk være størrelsen på det transparent.Gif bildet som er så lite at det dekker bare N Telenor :hmm:

Tror ikke det vil hjelpe med en større gif. Det er ikke det at gif-en "dekker over" N Telenor, det erstatter N Telenor. Prøv med et vanlig bilde, tatt med kameraet, gå på "valg" og "angi som" "logo", og jeg kan garantere deg at Tele2 står der like fullt. Tror det er en spesiell Tele2 ting; det er bedre å spørre dem hva man skal gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...