Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er ikkje mogleg for oss pr. dags dato å konkurrer med dei. det er 21 lag (av dei som ligger forann oss) som får fleire poeng ein oss kvar dag, dvs at dei bare øker forspranget sitt.

Alt er mulig! Vi må få med flere cpuer. Alle som har tilgang til maskiner på skoler, venner, jobb etc må gjøre en ekstra innsats nå!

Lenke til kommentar
Installert og joinet medlemskap.

 

Kjøres opp i første omgang på 3 maskiner.

En XP-M 2400 som ikke er klokket enda. Den gir 2.6ghz+ når den er klar for det igjen.

En XP-2500 klokket til 2.4ghz

Og en lusen celeron 1.7ghz maskin.

 

Kjører snart opp en XP2200 maskin samt en XP2000 maskin til som også vil stå å jobbe med dette, så snart jeg får nye kondensatorer til hovedkortene dems.

4 ukers folding og på plass blandt de 40 beste. Må si meg sterkt fornøyd. Eneste irriterende er [RCG]Balthazar som har ligget fra 5-10 plasser foran meg helt fra plass 110 eller no :p

 

 

Kjører nå folding på 2 stk A64 3000+ maskiner (Den ene står ikke på alltid) samt en XP2400m @ 2533mhz, en xp2500 (original) og en Celeron 1700mhz maskin.

Lenke til kommentar
Herregud! Overclockers Australia har jo 5000 medlemmer og nr 1 har nesten 500000 i score!

...Men det er færre enn 1000 av dem som er aktive.

Og når jeg er inne på det: Jeg ser at vi har 322 aktive brukere. Hvor har det blitt av resten? Gir folk opp? Vi har jo 755 brukere. Over halvparten har sluttet!?! :cry:

 

Vel vel, det er da bedre forholdsvis enn Overclockers Australia, som har et frafall på over 80%...

Lenke til kommentar

Holder på enda jeg. :) Og har fått med min samboer + ei veninne og to kompiser av meg. Ergo så bidrar jeg på en måte med følgende kraft.

 

2x P4 2,0Ghz

1x P3 933

1x AMD 64 XP2800+

1x amd XP2200+ (tror jeg, husker ikke specen til han ene kompisen min).

 

Håper at vi holder oss aktive. :)

Lenke til kommentar
Ingen som støtter seti@home??

Jeg tviler ikke på at det finnes intelligent liv andre steder i det store universet, men at vi kan få noe fornuftig/nyttig ut fra det i vår tid, det tviler jeg sterkt på. Hvis slikt finnes, så er det i så fall mange lysår borte. Dette fører til at vi med dagens teknologi uansett ikke har mulighet til å kommunisere med eventuelle intelligente skapninger andre steder i universet, og i hvert fall ikke reise til dem.

 

Det er ikke mye som er helt umulig, men jeg ser pr dags dato mye mer potensiell nytte av å støtte F@H enn seti@home...

Lenke til kommentar
Ingen som støtter seti@home??

Jeg tviler ikke på at det finnes intelligent liv andre steder i det store universet, men at vi kan få noe fornuftig/nyttig ut fra det i vår tid, det tviler jeg sterkt på. Hvis slikt finnes, så er det i så fall mange lysår borte. Dette fører til at vi med dagens teknologi uansett ikke har mulighet til å kommunisere med eventuelle intelligente skapninger andre steder i universet, og i hvert fall ikke reise til dem.

 

Det er ikke mye som er helt umulig, men jeg ser pr dags dato mye mer potensiell nytte av å støtte F@H enn seti@home...

Ah, meget bra svar. Må bare si meg helt enig!

Lenke til kommentar
Ingen som støtter seti@home??

Jeg tviler ikke på at det finnes intelligent liv andre steder i det store universet, men at vi kan få noe fornuftig/nyttig ut fra det i vår tid, det tviler jeg sterkt på. Hvis slikt finnes, så er det i så fall mange lysår borte. Dette fører til at vi med dagens teknologi uansett ikke har mulighet til å kommunisere med eventuelle intelligente skapninger andre steder i universet, og i hvert fall ikke reise til dem.

 

Det er ikke mye som er helt umulig, men jeg ser pr dags dato mye mer potensiell nytte av å støtte F@H enn seti@home...

Det mest dagsaktuelle er å bli kvitt alle sykdommene. Når vi har løst det og jorda begynner å bli overbefolket, da kommer problemet med å finne en ny planet å sette fra oss folk på. Og da har vi amerikanernes midlertidige løsning med å drepe masse folk i et land ingen har hørt om, og så eksportere soldater, leger ol. dit. Bærekraftig utvikling veit dere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...