Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har jammen lat meg overbevise, og skiftet ut D2OL.

 

Så nå håper jeg min maskin som etterhvert begynner å bli både gammel og treg, kan gjøre litt nytte for seg.

 

Dog, hovedgrunnen til at jeg byttet var at jeg heller ville gi min støtte til forskning på bla. Parkinsons, istedetfor f.eks malaria.. Min farfar har akkurat fått diagnose på parkinson :cry:

 

Får håpe det hjelper å bidra da! Stå på, særlig dere med anledning til å la dette kjøre på kraftige maskiner! (tror ikke pappa blir glad om PCene på hjemmekontoret står og suser i ett sett ;) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke det ser ut som om jeg er med jeg :dontgetit:

 

Ser ikke noe ennå ihvertfall? Og det var veldig innviklet med Hyper-Threading. Får bare utnyttet 50-60% av CPU...??

 

Herregud! Overclockers Australia har jo 5000 medlemmer og nr 1 har nesten 500000 i score!

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Synes ikke det ser ut som om jeg er med jeg  :dontgetit:

 

Ser ikke noe ennå ihvertfall?

er du ferdig med din første WU da?

 

Og det var veldig innviklet med Hyper-Threading. Får bare utnyttet 50-60% av CPU...?

har du lest guiden til å utnytte HT 100%, på den første sida i denne tråden

 

Herregud! Overclockers Australia har jo 5000 medlemmer og nr 1 har nesten 500000 i score!

det er ikkje mogleg for oss pr. dags dato å konkurrer med dei. det er 21 lag (av dei som ligger forann oss) som får fleire poeng ein oss kvar dag, dvs at dei bare øker forspranget sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...