Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det kan hende at serveren var nede tidligere. Det skjer innimellom og er vel den viktigste grunnen til at man kan kø'e opp flere wu'er. Hvis du har fått levert pakker tidligere og ikke har gjort noe drastisk med systemet ditt/nettverket så behøver du ikke bekymre deg.

 

 

en måte å skjekke serverene på er å kopiere IPadressen den prøver å sende til inn i adresselinja i et nettleser-vindu ( i dette tilfelle 171.64.65.106:8080). Får du ok her, men fortsatt har problemer med å sende er det på tide å begynne å gå i dybden i problemet. Hvis du ikke får kontakt med serveren gjennom nettleseren så er det bare å smøre seg med tolmodighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I grunnen skal du vel ikke behøve å gjøre noe, ikke i utgangspunktet i alle fall. Men ~1000PPD høres lite ut, t.o.m om du skulle fått en av de nye og tyngste WUene. Da ville du i alle fall fått dobbelt så mye som det du får nå.

 

Ligger selv på ca. 2100 PPD med WUer fra p5749-56 med 8800GTS. 9600GT-kortet på noe av det samme. Har fått i gang 9600GSO-kortet, det er XXX utgaven fra XFX (da jo godt klokket fra fabrikk til 680/1700/950 fra 550/1375/800). Det ligger på ca. 2800 PPD med en av disse.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Da har jeg begynt å crunche for team 37651 som NorDabear. Bruker gpu-klienten på et nvidia 9800gtx+-kort ;)

 

Jeg har problemer med at vieweren ikke fungerer, jeg får bare et svart bilde. Finnes det en fiks?

 

 

og hva står egentlig ppd for?

Fahmon rapporterer at jeg ligger på 5530 PPD nå.

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Ligger selv på ca. 2100 PPD med WUer fra p5749-56 med 8800GTS. 9600GT-kortet på noe av det samme. Har fått i gang 9600GSO-kortet, det er XXX utgaven fra XFX (da jo godt klokket fra fabrikk til 680/1700/950 fra 550/1375/800). Det ligger på ca. 2800 PPD med en av disse.

Begynte på en ny folding og nå ligger det på 1984 PPD så det endrer seg kanskje fra jobb til jobb. Kortet er et XFX 8800GTS som er fabrikkoverklokket til 1800MHz. Har det noe å si at jeg samtidig kjører 4 x consoll Folding på Q6600 + en jobb i systray? Altså 6 jobber på samme maskin.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål: Jeg folder på en Q6600 (Quad Core), og kjører 4 stk 6.23 klienter med forskjellig machine-id. Er det slik at belasting på CPU skal ligge på 100% kontinuerlig da?

Samme som hos meg da jeg kjørte 4 x consoll klienter så jeg tror det er helt normalt. Har i tillegg nå en i systray og en GPU klient på samme maskin uten at jeg merker noen forskjell.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...