Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du for drepe winupdate da mann. Jeg har gjort det siden win 7 kom ut(du finner svaret i services) :)

 

Har satt WinUpdate slik at den aldri auto rebooter etter oppdateringer, noe som vi trenger vi som folder. Det å ikke kjøre WinUpdate på flere uker i det hele tatt er ikke smart...er en grunn for at Microsoft gir ut sikkerhetsfixer da :p

Lenke til kommentar

 

Du for drepe winupdate da mann. Jeg har gjort det siden win 7 kom ut(du finner svaret i services) :)

 

Har satt WinUpdate slik at den aldri auto rebooter etter oppdateringer, noe som vi trenger vi som folder. Det å ikke kjøre WinUpdate på flere uker i det hele tatt er ikke smart...er en grunn for at Microsoft gir ut sikkerhetsfixer da :p

 

Ja skjønner at sikkerhet er viktig, men jeg liker å ha det slik.

Last checked: ‎04.‎02.‎2017, ‏‎13:12

Lenke til kommentar

Fikk faktisk et 1060 strix i retur fra komplett for et 970. Det er vel bare å selge det videre, tenker jeg. Dårlig praksis, men whatever - ikke verdt bryderiet med å klage når jeg får nær demoprisen jeg betalte for 970 ved salg. Noe godt foldekort er det vel aldri i livet...

det ligger likt med 970 eller mellom 970 og 980. Har et 1060.
Lenke til kommentar

Heh, never mind. Jeg unpauset foldingen og satt og så på dette noen minutter uten at det endret seg, og tenkte å spørre. Men nå ligger PPD på knapt halvparten. Forsåvidt greit. Om jeg får penger tilbake for 970 har jeg effektivt betalt en tusenlapp for oppgradering til et bedre gaming-kort som også ser ut til å gi meg ca 70% PPD økning (for det ene kortet). Alt i alt kan jeg ikke si meg annet enn fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...