Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del har ett skjermkort til RMA, og har nappet et av kortene ut av folderiggen for bruk i hovedriggen, bl.a. for å se om jeg kan reprodusere feilen der også. Jeg kommer nok til å ha redusert PPD med en drøy tredel ihvertfall en periode fremover.

 

edit: Fant dette på Superweekend, og det frister litt å gå ut ifra at jeg får kreditert kortet jeg har inne til RMA. Litt risky kanskje, men Komplett har jo 45 dager åpent kjøp, såeh...

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Jeg fikk en Bad work unit med 378.72 HF driveren. Håper det var engangstilfelle, ellers må det rulles tilbake. Spiller Sniper Elite 4 om dagen, så må ha en relativt ny driver, som tydeligvis ikke passer helt med GPU foldingen igjen....uhhh!

 

Edit : Hva betyr "18:10:28:ERROR:WU01:FS01:Exception: Server did not assign work unit" ??

Fått det på Linux maskina med 367.57 driveren.

 

Edit 2 : Sakset dette fra Folding Forum tråden om nVidia drivere :

"I've been running 378.66 for 36 hours and while it is stable, I'm still getting ~30% lower PPD than I did with 372.70. This is on 5 machines with 960,970,980's."

 

Skal ikke være lett dette her :p

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Virker nesten som nvidia ikke vill at folk skal folde med kortene deres.

 

Virker ikke som driver teamet demmes prioriterer det iallefall. Som Kjetil har sagt, nye nVidia drivere er mest for spill og støtte av nye skjermkort.

 

PS : Jeg måtte fjerne 378.72 HF driveren. Den funker ikke med folding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...