Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

378.49 har funket bra med både 1080FE og 980Ti hos meg iallefall. MrHorgen har du prøvd å moderere OC på kortet ditt da? Sette det 50 Mhz lavere f.eks.

Har satt den 25Mhz lavere permanent.

 

Har prøvd lavere også, typ 0 overklokking. Hadde ikke noe å si.

 

 

Kanskje en RMA lurker om hjørnet her  :wee:

Så kan du håpe du får GTX 1080Ti som erstattningskort :D

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt. pause ett youtube klipp og den kjører på 100%. Eller vis folde 3d-vinduet (med mangel på ett annet ord). Alltid vært slik hos meg.. Dvs jeg trodde dette var "normalt" ?

men det kan jo fort hende at det er noe feil her hos meg også.

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Hos meg er problemet på en eller annen måte koblet til en HDD. Når det folder på full hastighet så er HDD F ikke tilkoblet. Kobles den til så faller hastigheten til stock. 

 

Edit: Jeg aner ikke hvordan. Men fiklet litt med sata kabelen til den ene harddisken som hadde falt ut. Plutselig dukker den opp under min datamaskin og foldehastighet er nede på stock igjen på GPU1 980Ti. 

Endret av MrHorgen
Lenke til kommentar

Hos meg er problemet på en eller annen måte koblet til en HDD. Når det folder på full hastighet så er HDD F ikke tilkoblet. Kobles den til så faller hastigheten til stock. 

 

Edit: Jeg aner ikke hvordan. Men fiklet litt med sata kabelen til den ene harddisken som hadde falt ut. Plutselig dukker den opp under min datamaskin og foldehastighet er nede på stock igjen på GPU1 980Ti. 

Merkelig situasjon.

Lenke til kommentar

 

Hos meg er problemet på en eller annen måte koblet til en HDD. Når det folder på full hastighet så er HDD F ikke tilkoblet. Kobles den til så faller hastigheten til stock. 

 

Edit: Jeg aner ikke hvordan. Men fiklet litt med sata kabelen til den ene harddisken som hadde falt ut. Plutselig dukker den opp under min datamaskin og foldehastighet er nede på stock igjen på GPU1 980Ti. 

Merkelig situasjon.

 

Jupp. Det begynte etter at Win10 automatisk installerte ny nVidia driver. 

Lenke til kommentar

 

Det begynte etter at Win10 automatisk installerte ny nVidia driver. 

 

Du har vel skrudd av det nå da?

 

Det gjorde jeg veldig fort etter at jeg installerte Win10... Men nå ser jeg ingen mulighet til å skru det av :confused:

 

Edit: Beklager for et Off topic spm her... PC nr 2 så ser jeg at 12V linja begynner å bli ustabil. Ihvertfall mer enn før. Bør jeg bytte? Den hopper mellom 11.9 og 11.8V

Endret av MrHorgen
Lenke til kommentar

Hjelp! FAH starter ikke når jeg trykker på ikonet! Loggfilen i appdata blir ikke skrevet til heller. Har forsøkt reinstall. Skjedde etter at jeg installerte Intel XTU. Forsøkt å avinstallere det igjen, men fortsatt vil ikke FHA starte opp.

 

Edit: Avinstallerte og slettet alt i appdata, nå funker alt igjen.

Endret av MarkusB91
Lenke til kommentar

Noen som har fått testet Nacl med Ryzen?

Og har noen generelle erfaringer med plattformen å dele med oss som skal bestille.

 

Ha en fin kveld! 

Vent heller litt til de fikser problemene med nye amd. Jeg vente alltid 3-6 md før jeg kjøper noe nytt.

PS: Er nok info om det, brukte kvelden i går for det.

Er ikke cpu som er problemet(1800x) men bios på hk. De klager på oc, men det bryr jeg meg ikke om.

Kjøper sikker nye amd bare for for å slippe å betale over 10k for min neste 8c cpu.

 

PS: Ble lansert 2 mars om jeg husker rett, så det vil ta tid før vi får svar om dem er bra på nacl/smp.

Endret av Kjetil Lura
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som har fått testet Nacl med Ryzen?

Og har noen generelle erfaringer med plattformen å dele med oss som skal bestille.

 

Ha en fin kveld!

Vent heller litt til de fikser problemene med nye amd. Jeg vente alltid 3-6 md før jeg kjøper noe nytt.

PS: Er nok info om det, brukte kvelden i går for det.

Er ikke cpu som er problemet(1800x) men bios på hk. De klager på oc, men det bryr jeg meg ikke om.

Kjøper sikker nye amd bare for for å slippe å betale over 10k for min neste 8c cpu.

 

PS: Ble lansert 2 mars om jeg husker rett, så det vil ta tid før vi får svar om dem er bra på nacl/smp.

Selv bestiller jeg nok til sommeren. Da oppgraderer jeg til en i5 som skal tygge NaCl. Eller at jeg har enda en maskin oppe å går på folding.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...