Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, Bra det, men 99,99 er game. Så venter på svar om den driveren er bedre. PS: Kjører 100% nacl nå, prøver å nå 12500 på en uke.

 

Sånn sett burde du kjøre Linux på alle maskinene dine. Der er driverene ikke så spill fokusert. På min Linux maskin har jeg foldet med 367.57 driveren siden den kom ut, og ingen problemer (980Ti kort).

Lenke til kommentar

I den grad jeg har hatt nevneverdige problemer med linux har det strengt tatt ikke vært verre enn å sette opp hele systemet på nytt igjen ettere malen jeg skrev selv for en stund siden. Gjorde det nå i desember etter lang nedetid (av andre årsaker) bare sånn for syns skyld. Fedora har jeg dog ikke så mye erfaring med.

Lenke til kommentar

Jepp linux er bra, men fyfann så mye styr om du for problemer. Derfor win.

Har en på 6800K på linux fedora 25.

 

Nå bruker jeg KDE Neon da og ikke Fedora, men for meg går det raskere å legge inn Linux på nytt enn Windows 10, om systemet skulle bli føkka. Bruker man en LTS distro, så er det sjeldent problemer. Kanskje du burde bytte distro...

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde hjulpet om jeg visste svaret. Jeg bruker 376.48, men regnet med det var en nyere noen kunne anbefale.

I don't need game-ready drivers ... I need FAH-ready drivers.

 

Så den støtter c21 0018 om jeg husker rett.

PS: er ikke du som er problemet. :)

Men en annen ting, hvorfor går antall wu ned på laget. :)

 

En av maskinene her får "hikke" en gang i døgnet. så jeg taper litt på det. Hvorfor vet jeg ikke, dessverre. Tenkte kanskje det var pga lite ledig lagringsplass, men det er det neppe. Tror jeg vet hvilken maskin det er (må vel være den som har restart script en gang i døgnet siden den fikser seg selv), men hjelper meg ikke når jeg ikke greier å se det når problemet faktisk inntreffer.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg hadde hjulpet om jeg visste svaret. Jeg bruker 376.48, men regnet med det var en nyere noen kunne anbefale.

I don't need game-ready drivers ... I need FAH-ready drivers.

 

Så den støtter c21 0018 om jeg husker rett.

PS: er ikke du som er problemet. :)

Men en annen ting, hvorfor går antall wu ned på laget. :)

 

En av maskinene her får "hikke" en gang i døgnet. så jeg taper litt på det. Hvorfor vet jeg ikke, dessverre. Tenkte kanskje det var pga lite ledig lagringsplass, men det er det neppe. Tror jeg vet hvilken maskin det er (må vel være den som har restart script en gang i døgnet siden den fikser seg selv), men hjelper meg ikke når jeg ikke greier å se det når problemet faktisk inntreffer.

 

Som jeg skrev du kjører som normalt

02.17, 9am 369,154

153

Er laget som går mye ned.

 

Hadde de kjørt som de gjorde ville jeg be happy. hehe.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Hva er poenget med linux om du må installer linux på nytt? Jeg gjør ikke, samme med win. Win er enklere å fikse.

Har ikke installer win på nytt siden 09(måtte da på grunn av 32b til 64b og ny ssd med win7 i mars.

 

Det var heller ikke poenget mitt. Googler man så finner man løsninger for Linux problemer, spessielt for Ubuntu baserte distroer. Hvorfor jeg anbefalte deg Linux på alle maskinene dine var pga nVidia driver styret under Windows. Du snakka jo om at nye nVidia drivere for Windows er mest for spill og ikke folding. Dessuten Kjetil, det går an med dual boot da, Linux + Windows på samme maskin.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med linux om du må installer linux på nytt? Jeg gjør ikke, samme med win. Win er enklere å fikse.

Har ikke installer win på nytt siden 09(måtte da på grunn av 32b til 64b og ny ssd med win7 i mars.

Men hvor mange ganger har du hat et eller annet lite problem i windows som du må ordne opp i manuelt?

 

Jeg kjørte vel Linux 24/7 i et år i strekk. Eneste gangene jeg slo av maskinen var da jeg trengte å fysisk flytte den. Aldri noe krøll med drivere som ikke ville folde, generelt ting som ikke virket, eller spesifikke prosjekter som gå massiv coil whine. Kan ikke si det samme om windows.

Lenke til kommentar

 

 

378.49 ser ut til å funke bra her.

Da tester jeg den. Laster ned og installerer. 

 

Hmm ikke noe bedre enn den jeg hadde tidligere. 

 

 

Vet ikke hva som skjer hos deg jeg. Mitt 980Ti folder det med en enda nyere driver, v378.72 med Core21 P11712 for øyeblikket. Får se i dagene fremover hvordan den er på andre projekter.

Lenke til kommentar

 

Hva er poenget med linux om du må installer linux på nytt? Jeg gjør ikke, samme med win. Win er enklere å fikse.

Har ikke installer win på nytt siden 09(måtte da på grunn av 32b til 64b og ny ssd med win7 i mars.

Men hvor mange ganger har du hat et eller annet lite problem i windows som du må ordne opp i manuelt?

 

Jeg kjørte vel Linux 24/7 i et år i strekk. Eneste gangene jeg slo av maskinen var da jeg trengte å fysisk flytte den. Aldri noe krøll med drivere som ikke ville folde, generelt ting som ikke virket, eller spesifikke prosjekter som gå massiv coil whine. Kan ikke si det samme om windows.

 

Ca like mange som jeg har knotet med linux. Sist jeg slet med linux var at etter en oppdatering av nvidia driveren var skjermen svart.

Måtte i terminal for å fjerne nvidia driveren. Kjører ikke nvidia lenger på linux maskinen min. Funker bedre uten.

Kjører jo bare nacl og linux deling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...