Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Utdrag fra fah sitt suport forum: 

WARNING ! Do not upgrade to 375/376.xx drivers.

 

Er vell ikke annet enn diverse tilbakemeldinger som bekrefter det samme når jeg leser på support forumet til Fah. Mitt ene forsøk med 1080 kortet endte med null folding. 9xx serien er enda mer utsatt etter mine erfaringer. Så 368.81 vil jeg si er 100% med 9xx serien. 372.90 vet jeg fungerer med 10xx serien for Fah.

 

Edit: Det er vell i hovedsak FahCore 0x21 som feiler med nyere drivere.

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det verdt å prøve å blokke alle core 21-servere og håpe på en core 18 i ny og ne?

 

Tenker du på for de som skal forsøke å folde med nyeste drivere på en maskin de i hovedsak spiller på etc, så kan svaret kanskje være ja?

 

Men etter hva jeg har erfart med eldre drivere, så er det ikke problem med Core21. De tilfellene vi har hatt av problemer fra Fah har da blitt rettet etter relativt kort tid ettersom de er særdeles lite tjent med å ha masse ustabile prosjekter gående.

Lenke til kommentar

Det kan sikkert være en løsning. Men blir muligens litt kartlegging for å finne alle adressene som skal blokkeres. Er en liten oversikt over prosjektene til Fah her. Men alternativet er å installere en Virtuell maskin og installere egnet driverpakke for kortet og folde via den?

Letter denne syns jeg: http://fah-web.stanford.edu/new/psummary.html

 

 

Betroz: Var en stive pris på den veske kjøleren.

Endret av Kjetil Lura
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lastet ned F@H og satt igang. Helt når jeg startet ble cpu'en også brukt, men den stoppet etter første gangen. Så bruker nå max 10% av cpu'en. Er helt grønn på det her så hvis det er noen som kan fortelle meg hvordan jeg får satt igang cpu'en så kan jeg gjerne bruke mer av den. Alt er på standard instillinger.

Lenke til kommentar

Nesten som ventet, så gikk det til helv... med foldingen da core 21 WU begynte å dukke opp. Core 18 går bra med 375.xx og 980 Ti, men ikke core 21. Begge 970 kortene bruker 368.81 driver og null problemer der. Men ikke søren om jeg driver å av-installerer og re-installerer driver versjoner kun pga F@H. Nå blir det full stopp med 980 Ti kortene til problemet er fikset. 

Lenke til kommentar

Nesten som ventet, så gikk det til helv... med foldingen da core 21 WU begynte å dukke opp. Core 18 går bra med 375.xx og 980 Ti, men ikke core 21. Begge 970 kortene bruker 368.81 driver og null problemer der. Men ikke søren om jeg driver å av-installerer og re-installerer driver versjoner kun pga F@H. Nå blir det full stopp med 980 Ti kortene til problemet er fikset. 

 

Skjønner det. Det du kan gjøre er å droppe GPU folding til problemet er løst, og bare kjøre Nacl folding i Chrome med din 4960X i mellomtiden.

Lenke til kommentar

 

Betroz: Var en stive pris på den veske kjøleren.

 

Ja den er dyr, men EK Predator er enda mer kostbar... Jeg valgte X62 fordi den skal ha en ny og bedre pumpe som ikke bråker så mye (bedre enn den til Corsair). EK Predator er veldig stor og klumpete synes jeg.

 

Denne har jeg: https://www.komplett.no/product/826669/datautstyr/vifterkjoelingvannkjoeling/cpu-vannkjoeling/cooler-master-nepton-240m-cpu-kjoeler#

6år garanti på x62. Så bra den.

Lenke til kommentar

 

Grei den også, men Kraken X62 kjøler bedre etter tester jeg har sett. Blir moro å teste iallefall. Om ikke load temp synker så mye i forhold til min Noctua D15 luftkjøler, så får jeg muligens bedre airflow i maskina, som i seg selv kan gjøre at jeg kan kjøre min 5960X på 4500 Mhz.

Lenke til kommentar

Hei.

Hvordan er erfaringen med å kjøre NACL samtidig som man har klienten kun kjørende på GPU? Har pauset CPU-delen, den lastet aldri ned noen WUs allikevel.

Win 10, 1x1070, driver 372.70, 4770K.

 

Kjører nå Full på begge og der greit, men vil PPD på GPU bli skadelidende av at CPU går for fullt? Altså går vinninga opp spinninga?

 

Takker!

 

PS. Vet dere om nVidia har noen ETA på drivere som skal fungere både til gaming og folding? Vurderer en overgang til AMD Vega hvis de ikke får orden på dette.

Lenke til kommentar

 

372.90 funker.

 

 

Det er dette drivergreiene til 10x0-serien som stopper meg fra å folde på 1070-kortet mitt.  Jeg kjøpte denne PC'n til å spille nye spill på og f.eks Watch Dogs 2 som jeg fikk med skjermkortet, må ha en driver som er nyere enn de som går å folde på.  Så da går man glipp av PPD man gjerne skulle hatt, filler'n heller.  nVidia, få fingeren ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...