Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ofte lest at en ønsker flere foldere og flere WU'er. Det er litt synd at det er så liten velvilje til å hjelpe/forklare de som har lyst til å bidra, sånne som meg, "grønninger" på området, når det ellers er så mye OT i tråden. Leste førsteposten her, som også linker til en annen guide/forum som skal forklare med bilder hvordan saker og ting gjøres. Det er bare det at bildene manglet der, så en blir liksom ikke så mye hjulpet. Og det er over 1800 sider i denne tråden, pluss f@h sin side og pluss de andre sidene det linkes til...

 

Bare ikke glem at ferskinger også kan bidra noe, og skader ikke med litt hjelp på veien :) 

 

Prøvde forresten å  folde på cpu, (på medium), samtidig som jeg foldet på gpu, men da fikk jeg fatal error. Etter jeg tok folding power på light istedet for medium har den tuslet og gått siden. Er det "vanlig"? Cpu'en er 5930k som ellers står på 10% belastning under kun gpu (ett 1070 kort) folding

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har alle til full/max om du vil. Hva sier loggen om cpu. Jeg tror det er bedre at noen kan vise deg med bilder. Men en 5930K 6core og 6HT. Da må du sette den til 10 på cpu. Sn1ken er konge på bilder som jeg ikke er, sorry.

 

Har selv 10 3770k som er 4c og 4ht, da jeg kjørte dem på smp satte jeg dem til 6. Du skjønner ikke, ok snart kommer noen som kan forklare deg bedre en jeg kan. Happy folding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...