Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk over release notes for nVidia 376.19 driveren, og ingenting om at de har fixet den for foldinga. nVidia fokuserer visst bare for spill virker det ut som. Game Ready herfra til månen :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble et msi 1080 gaming x på vei i posten nå som erstatning for 980ti :)

RMA?

ja RMA , kortet ble 91 grader på full pupp , begge vftene gikk som normalt , kjølepastaen som har blitt dårlig , så ble rma

Fra komplett?

Skrevet

ble et msi 1080 gaming x på vei i posten nå som erstatning for 980ti :)

RMA?

ja RMA , kortet ble 91 grader på full pupp , begge vftene gikk som normalt , kjølepastaen som har blitt dårlig , så ble rma

Fra komplett?

Ja fra komplett ja , ble 91 grader under gaming også så ikke bare folding , fikk en kompis til å teste det i sin maskin før jeg sendte det inn ble like varmt på standard verdier , etter bare noen sekunder , får kortet imorgen :)

Skrevet (endret)

Nå har folderiggen min stått offline i en halv evighet, og jeg er smått lei av tanken på at maskinvaren står der ubrukt. Jeg vet ikke helt hvor jeg kunne hatt den stående, men jeg skal legge hjernen i bløt og se om jeg kommer opp med en idé. Isåfall tenker jeg å sette den opp fra scratch, med installasjon av nyere OS og full pakke. I den forbindelse lurer jeg på om disse driverproblemene til nvidia påvirker linux såvel som windows; om jeg må velge en noe eldre driver, eller om det er safe å bare kjøre på med det nyeste jeg finner?

Endret av srbz
Skrevet

Nå har folderiggen min stått offline i en halv evighet, og jeg er smått lei av tanken på at maskinvaren står der ubrukt. Jeg vet ikke helt hvor jeg kunne hatt den stående, men jeg skal legge hjernen i bløt og se om jeg kommer opp med en idé. Isåfall tenker jeg å sette den opp fra scratch, med installasjon av nyere OS og full pakke. I den forbindelse lurer jeg på om disse driverproblemene til nvidia påvirker linux såvel som windows; om jeg må velge en noe eldre driver, eller om det er safe å bare kjøre på med det nyeste jeg finner?

På Linux funker nVidia 367.57 helt stabilt med mine 980Ti iallefall.

Skrevet

Flere som har problemer med NaCL?

Min står og henger på: Requesting a work server assignment.

Samme her.

Jepp, her også. Så noe er galt som du og jeg ikke kan gjøre noe med. Vi får vente å se hva som skjer.

Skrevet

Min funker veldig bra som du kan se her: http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=94811

Kjører 368.39.

Skrevet

Står stille her og på Win10 / Chrome nacl "Waiting to retry work server assignment"

Les 5-6 poster lenger oppe på siden. Funker ikke for oss heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...