Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

Uhhh mas om folding  :thumbdown:

Jepp naci. Noe galt med det? Du kan og kjøre naci på linux. Jeg gjør det selv. :)

Maset om mere ppd er dere med, men mere wu så steiker dere :tease:

 

Du misforstår. Det er ikke noe galt med folding generelt eller naci spesielt. Det som er galt er å mase så jævlig hele tida. HELE. TIDA.

 

Jeg har nå: Points earned

19,833,711
 
 
 
 
Om folk ikkje er fornøyd (les Kjetil Laura) så er det ikkje så farlig :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skruer av en naci i kveld/morgen. Venter ennå på dere :tease:

  

 

Uhhh mas om folding  :thumbdown:

 

Jepp naci. Noe galt med det? Du kan og kjøre naci på linux. Jeg gjør det selv. :)

Maset om mere ppd er dere med, men mere wu så steiker dere :tease:

  

Takker. Nå er det nok. Bytter lag. Kommer tilbake til dere når dere/jeg ser 133306wu på laget :shrug:

Å få dere med på mere ppd er ikke problem, men nå jeg vil ha dere med på å slå en gammel wu rekord da er jeg problemet.

 

 

Ikke noe problem å prøve å slå rekorder.

men du skriver litt motstridene i de siste 3-4 innleggene. Førs vill du at folk skal peise på med nacl, å plutserli bynner du å si du skal skru av nacl selv?

 

Når det gjelder deltagelse fra laget angående rekordforsøk o.l Kan kun snakke for meg selv. jeg setter normalt maskinene til å folde. Så er jeg borte ofte i 14 dager til 3 vekker. å da har jeg ikke muligheten til å gjøre no config av fah før jeg er hjemme igjen. Å jeg regner med det gjelder sikkert flere på dette laget.

Lenke til kommentar

Alle gpu on og cpu naci

 

 

Skruer av en naci i kveld/morgen. Venter ennå på dere :tease:

  

 

Uhhh mas om folding  :thumbdown:

Jepp naci. Noe galt med det? Du kan og kjøre naci på linux. Jeg gjør det selv. :)
Maset om mere ppd er dere med, men mere wu så steiker dere :tease:
  

Takker. Nå er det nok. Bytter lag. Kommer tilbake til dere når dere/jeg ser 133306wu på laget :shrug:
Å få dere med på mere ppd er ikke problem, men nå jeg vil ha dere med på å slå en gammel wu rekord da er jeg problemet.




Ikke noe problem å prøve å slå rekorder.
men du skriver litt motstridene i de siste 3-4 innleggene. Førs vill du at folk skal peise på med nacl, å plutserli bynner du å si du skal skru av nacl selv?

Når det gjelder deltagelse fra laget angående rekordforsøk o.l Kan kun snakke for meg selv. jeg setter normalt maskinene til å folde. Så er jeg borte ofte i 14 dager til 3 vekker. å da har jeg ikke muligheten til å gjøre no config av fah før jeg er hjemme igjen. Å jeg regner med det gjelder sikkert flere på dette laget.

 

Jepp en maskin, er ikke min. Er en gammel 4 c som bruker 25m på en naci.

Alle på 34077.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

Takker. Nå er det nok. Bytter lag. Kommer tilbake til dere når dere/jeg ser 133306wu på laget :shrug:

Å få dere med på mere ppd er ikke problem, men nå jeg vil ha dere med på å slå en gammel wu rekord da er jeg problemet.

 

Så du vil at folk skal folde på cpu, og ikkje gpu?

 

Hehe, hadde du følgt med kjørte jeg begge på alle mine mopeder av cpu. Fikk ca 6 m og mange wu. Gpu + naci, minus var varme og strøm.

Lenke til kommentar

Poenget er ikke at du skal gjøre meg fornøyd, men hjelpe meg. Å få med Dere på ppd jaget er enkelt, verre med wu jaget mitt.

Tenk at snart 12år på hw.no laget byttet jeg lag på grunn av wu maset mitt som dere ikke vil øke.

Men dere skal slippe å se 0 på navnet mitt, starter linux boksen en gang i uken.

Så venter på dere, 133306wu så kommer jeg tilbake.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

 

 

Uhhh mas om folding  :thumbdown:

Jepp naci. Noe galt med det? Du kan og kjøre naci på linux. Jeg gjør det selv. :)

Maset om mere ppd er dere med, men mere wu så steiker dere :tease:

 

Du misforstår. Det er ikke noe galt med folding generelt eller naci spesielt. Det som er galt er å mase så jævlig hele tida. HELE. TIDA.

 

Jeg har nå: Points earned

19,833,711
 
 
 
 
Om folk ikkje er fornøyd (les Kjetil Laura) så er det ikkje så farlig :p

 

Det er da ingenting jeg har 2,571,333,213 :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...