Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så ikke bytt. ;)

 

Skal spare opp til en ekstern radiator typ Kyrre.S har. Setter på 4x 200mm vifter som kjører 500 rpm sammen med QDC. (Ettersom den vil henge på veggen)

 

Tror da temp vil bli et mindre problem. Er det lan så kobler jeg den bare ut der og da. Null stress.

 

EDIT: Tester nå 4375 på CPU med hele 1.158V. Er jo ganske grei mtp spenningen. Noe holder meg tilbake fordi 4600 krever oppimot 1.300(!).

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld så mye, men folder vi ikke for forskingen da? Kan dessverre ikke folde nå, men mener at uansett om man folder pga WU eller PPD så spiller det ingen rolle egentlig.

 

Hvis dere vil vite hvorfor jeg folder, så er det pga at far min døde av kreft, det er grunnen min.

 

Må han hvile i fred.

Endret av Chavalito
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Unnskyld så mye, men folder vi ikke for forskingen da? Kan dessverre ikke folde nå, men mener at uansett om man folder pga WU eller PPD så spiller det ingen rolle egentlig.

 

Hvis dere vil vite hvorfor jeg folder, så er det pga at far min døde av kreft, det er grunnen min.

 

Må han hvile i fred.

 

Samme her.

Lenke til kommentar

Ser det er tatt opp på F@H forumet at man kan bruke Google Cloud til å folde.

 

De folder SMP, men hvorfor ikke folde Nacl? Du får 8 kjerner CPU gratis i 60 dager, og kan installere Ubuntu f.eks.

 

Noe å teste ut?

Spennende. Jeg holder på å sjekke det ut nå, og har registrert meg. De krever billing info (kortnummer etc), men det er kun for å verifisere at du er en faktisk person.

 

Kommer med oppdatering etterhvert om hvordan det går.

 

edit: Okay, det gikk forsåvidt ganske kjapt. Jeg kan fortelle deg hvorfor NACL på Google-VM er en dårlig idé: du får kun ssh-tilgang. Altså kun tilgang til terminal. Og selv om du faktisk får installert Google Chrome/Chromium, er det vanskelig å få kjørt nettleseren, navigert til programmet, skrevet inn team og evt. bruker, og i det hele tatt starte å folde. Jeg endte opp med å sette igang SMP isteden, ettersom det er bedre enn ingenting.

 

Om noen har en fix, altså en løsning på hvordan man kan sette i gang nacl fra terminal i Ubuntu 14.04, er jeg lutter øre.

 

Og om noen er hypp på en kjapp tutorial på hvordan man setter opp SMP-folding på Google-VM er det bare å spørre.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Ja det er skremmende mange mennesker som dør av kreft i disse tider, og ikke bare gamle folk heller. En kamerat av meg jobba på en kirkegård, og han sa det er stadig flere unge mennesker. All den strålinga vi blir utsatt for, kjemiske stoffer og tungmetaller fra maten og usunn livsstil generellt er nok det som skaper det.

Lenke til kommentar

Kjører nacl nå for wu sin skyld :) mulig jeg fyrer opp nacl på 3-4 maskiner til :) men bare for å bidra med det jeg har av maskiner nå. Blir da noen wu om dagen på hver.

Bra. Laget klarte nesten 30k wu-er sist uke, da mangler vi ikke mange får å slå rekorden på 133306 wu.

 

mna: Bra. Håper på flere kan hjelpe. Raskere kommer jeg i gang med mine gpu-er :)

Lenke til kommentar

 

Uhhh mas om folding  :thumbdown:

Jepp naci. Noe galt med det? Du kan og kjøre naci på linux. Jeg gjør det selv. :)

Maset om mere ppd er dere med, men mere wu så steiker dere :tease:

 

Du misforstår. Det er ikke noe galt med folding generelt eller naci spesielt. Det som er galt er å mase så jævlig hele tida. HELE. TIDA.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...