Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjører enda 3 stk cpu på nacl. Skal jag fortsette med det kjetil?

 

 

Edit. til dere som kjører win 10. Følg med. har en maskin jeg tester litt win 10 på, å den driver å forandrer power plan litt random så går i dvalemodus plutserli. Bare en head's up :-)

Endret av mna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som den kan endre de innstillingene etter en update. Min hadde plutselig dvalemodus aktivert igjen(tror jeg) etter den siste updaten. 

 

Noen her som er flinke med hovedkort? 

Har en tre pins kontakt på mitt hovedkort som jeg ikke vet hva er for. Den har ikke vifte label eller noe annet som jeg så.

 

kort%203.jpg

 

Se øverst til høyre. Rett under den hvite labellen. Mer spesifikt, under A02. 

Lenke til kommentar

Kjører enda 3 stk cpu på nacl. Skal jag fortsette med det kjetil?

 

 

Edit. til dere som kjører win 10. Følg med. har en maskin jeg tester litt win 10 på, å den driver å forandrer power plan litt random så går i dvalemodus plutserli. Bare en head's up :-)

Jepp, starter mine gpu når jeg er sikker på at laget når 113306 wu på en md. Ja lei ppd maset. Laget produserte over 1.6miliard sist md

Prøvd dette: SpybotAntiBeacon. :tease:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jepp, starter mine gpu når jeg er sikker på at laget når 113306 wu på en md. Ja lei ppd maset. Laget produserte over 1.6miliard sist md

Prøvd dette: SpybotAntiBeacon. :tease:

 

 

Hehe nei om dem vil følge med på nacl foldinga Så må dem for all del gjøre det. Men kunne sagt fra til meg at den var gått i dvalemodus i det minste :-)

Lenke til kommentar

Ja lei ppd maset.

 

Noen liker mora, og andre liker dattera. På de 10 siste sidene (1721-1730) i denne tråden er "WU" nevnt 36 ganger utenom quotes, og "PPD" 47 ganger (ikke inkludert denne posten). En enkelt bruker, som jeg for høflighetens skyld ikke skal nevne navnet på her, har 50% av "WU'ene", men bare 32% av "PPD'ene" i rett under 20% av postene totalt.

Lenke til kommentar

Ja og poenget er? Hvorfor er ppd så viktig, er det ikke forskningen som er viktigere?

Bryostatin is a marine natural product that shows promising and unique activity against several diseases (most notably, cancer, HIV/AIDS, and Alzheimer's). Its main target, protein kinase C (PKC), is a signaling protein central to many cellular functions. In its active form, PKC binds its ligand and is associated with the membrane, but we currently lack structural information about this complex in its membrane microenvironment. The simulations performed on FAH will help to provide a structure to the PKC-ligand-membrane complex. The structure and dynamics of this complex would allow us to understand bryostatin's binding mode and thus how to modify and tune its structure to improve function or even create new functions as needed for new therapies in the clinic.

 

Er ikke de 125 poengene per wu viktig for deg og laget :) Eller er det PPD som betyr mest :) 

Lenke til kommentar

 

Vi har deßverre NaCl-stopp litt nå, sliter med temp i rommet.

Må hoste opp en løsning eller to^^

Hehe, jepp når jeg sliter med tempen går gpu av. Hva med å starte mere naci :tease:

 

Ødelegge nr 1 i verden er dårlig reklame for laget vett. 

Blest kan gi mer WU/PPD på sikt ol. 

 

Fikk tak i en 980, folder straks. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...