Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

Klar er ikke mer en 300+ wu i døgnet. Men sikkert mer ppd i noen dager fremover da vi enderli fikk sny :-) off to the mountain brappbrapp ;-)

Bra det, ikke flere som vill hjelpe oss med det. Ligger selv på ca 1300. Laget til nå er 22,352 wu denne uken. :hmm:

 

Har økt fra 50-60 wu, til 350-400. 

 

Du startet samme som meg: Du : 07.11.04 Meg : 07.15.04. :tease:

Det liker jeg, så stå på og hjelp meg med en rekord som laget ikke bryr seg om, det er bare PPD.

For å si det enkelt, starter ikke opp gpu-ene mine før vi slår den wu rekorden :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folder Nacl nå siden jeg uansett må stressteste maskinen min. 

 

Skulle gjerne ha foldet på GPU i samme slengen, men da blir det for varmt. 80++ grader på CPU.

 

Jeg tester nå for å sjekke for min egen del, og da har jeg tatt i bruk Process Lasso (kjører du gpu og naci velg naci64.exe idle og c17/18/21 til below normal) etter tips fra Kjetil Lura.

 

Folder kun 2 GPU (det er som følge av varme det generer som går ut i hjemme og varmer opp huset) og NacL (CPU på 4,4 Ghz) nå, og da ligger temp på varmeste kortet på 56 grader (da har jeg relativt lav hastighet på viftene i maskinen), så tydelig at DigitalImpuls har gjort en bra jobb med denne riggen  :)

 

Takk igjen til DuraN for fantastisk service og bunnsolid kunnskap  :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...