Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

De av dere som er lei å ikke ha kontroll på win update. Skru det av?

Så nå kan jeg oppdatere mine 6 win7 maskiner, for nå har jeg kontroll. Er lei av å komme til log inn skjerm.

Endret av Kjetil Lura
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De av dere som er lei å ikke ha kontroll på win update. Skru det av?

Så nå kan jeg oppdatere mine 6 win7 maskiner, for nå har jeg kontroll. Er lei av å komme til log inn skjerm.

Kanskje bedre å sette den til å laste ned oppdateringer automatisk, men at du selv velger når de skal installeres? For når du da velger å installere oppdateringene vil den ikke reboote automatisk etterpå, men i stedet jevnlig "mase" om at reboot er nødvendig.

Skrevet

Tja kjører 1125 eller no. Er vell 1070 org så er ikke no voldsom oc.

men med tanke på at et 7970 leverte laangt under 100k for kun kort tid siden er det jo ikke annet en fantastisk.

Skrevet

Gratulerer så mye Betroz, og takk så mye for ditt bidrag  :love:

Lag en post i milepæl tråden, da det blir enklere å "spore" i ettertiden. Denne tråden vokser seg større for hver dag som går (det er jo meget bra, men det blir jo alt annet enn enkelt å finne tilbake til noe i denne tråden på sikt).

Skrevet

Synd jeg ikke begynte med dette tidligere! Nylig vannkjølt 3570k sitter og lider i PC'en min nå, og skal gjøre det masse fremover. Sammen med godt overklokket 980ti håper jeg å pøse ut data! 

Martin_H folder for team hardware  :w00t:

• Liker 4
Skrevet

Gratulerer så mye Betroz, og takk så mye for ditt bidrag  :love:

Lag en post i milepæl tråden, da det blir enklere å "spore" i ettertiden. Denne tråden vokser seg større for hver dag som går (det er jo meget bra, men det blir jo alt annet enn enkelt å finne tilbake til noe i denne tråden på sikt).

Takk :)  Glemmer den andre tråden jeg.

Skrevet

Synd jeg ikke begynte med dette tidligere! Nylig vannkjølt 3570k sitter og lider i PC'en min nå, og skal gjøre det masse fremover. Sammen med godt overklokket 980ti håper jeg å pøse ut data! 

Martin_H folder for team hardware  :w00t:

Veldig bra! Husk å legge passkey inn i klienten slik at du får de bonuspoengene du skal ha!

Skrevet

nå tuller nvidia 

setter skjerm på random pc, en av 2 kort jobber. 

Reboot V7 , så folder begge. 

Tomt for jobber innimellom, så går de i 24t pause hehe 

Skrevet

nå tuller nvidia 

setter skjerm på random pc, en av 2 kort jobber. 

Reboot V7 , så folder begge. 

Tomt for jobber innimellom, så går de i 24t pause hehe 

Selv tror jeg det har bosatt seg Gremlins i maskina.

Skrevet

blokker ingen på de maskinene, men ja jeg har jo mange slots, så sjansen øker jo. 

tom workserver sier loggen, sikker bare 10 min, men den pauses i 24h.. etter x forsøk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...