Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er hvertfall en 3x 7950-maskin oppe og går :) Så får vi se om noen kan trylle så jeg får den inn i min HFM-net :p

Synes å ha lest om hvordan på siden til war?

Skal sjekke ut i morgen ; )

Skrevet (endret)

Det hender at jeg får ned standard smp, men jeg minnes ikke om det er forskjellige servere for opp og ned.

Mine tre smp-foldere har nå kun work server oppgitt, collection server står til 0.0.0.0.

Mener å huske at jeg leste på folding forumet, i forbindelse med at serveren til et/flere av smp-prosjektene var nede rundt takk-for-innhøstinga-festen, at vanligvis leveres ferdig wu tilbake til work server, men at enkelte prosjekter (typisk GPU-prosjekter høres det da ut som?) også har en backup collection server å levere til i tilfelle work server ikke svarer. Fakta eller teori, jeg vet ikke.

Endret av HawP
Skrevet

Mener hfm på hjemmemaskinen måtte stå på effektive rate for at det skulle fungere. Ingen krise, men litt lavere ppd, dvs reell ppd da den kutter poengene om man pauser osv. De andre viser teoretisk maks sånn den kjører nå uavbrutt

Skrevet (endret)

P9104-9114 moving to full FAH

Fikk ned P9114 Core18, men prosjektet finnes ennå ikke i Currently Running Projects, se http://fah-web.stanford.edu/psummary.html og er heller ikke å finne i Points Calculator. TPF er 4:09 med GTX 660Ti. Burde jo vært å finne begge steder siden det nå er sluppet til full FAH.

Edit: FAHControl viser etter 8% TPF 4:05 og ca. 90K PPD så dette er jo bra saker for GTX 660Ti-kortene mine. :green:

Endret av -alias-
Skrevet

P9104-9114 moving to full FAH

Fikk ned P9114 Core18, men prosjektet finnes ennå ikke i Currently Running Projects, se http://fah-web.stanford.edu/psummary.html og er heller ikke å finne i Points Calculator. TPF er 4:09 med GTX 660Ti. Burde jo vært å finne begge steder siden det nå er sluppet til full FAH.

Edit: FAHControl viser etter 8% TPF 4:05 og ca. 90K PPD så dette er jo bra saker for GTX 660Ti-kortene mine. :green:

Det er stort sett bra for alt annet en Maxwell ;)

Skrevet

Slik som ting går nå her på bøljan den blå, så regner jeg med at om ca 3 uker så skal 2 x GTX 970 begynne å folde i tillegg til Titan og 780 kortene.

Blir vel å bestille kortene neste uke slik at alt er klart ttil montering når jeg kommer hjem. 970 kortene skal folde i Linux, så jeg burde slippe unna core 18. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...