Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner hva du mener Kjetil. Men siden de startet har de helt sikkert foldet en del core 15 totalt sett. En donor med 100 GPU gående og som får ned core 15 har en stor jobb å gjøre for å justere alle sammen.

 

Tenkte mer i en større sammenheng jeg nå. Alt under ett så har Curecoin faktisk tatt oss igjen, og ikke nok med det, de produserer godt enda.

 

Det står respekt av den bragden spør du meg. Om det blir penger til de som driver med Curecoin er et helt annet tema. Jeg ser isolert sett på betydningen for F@H.

 

Men må si jeg er spent på hvor lenge det holder :)

Lenke til kommentar

Har fått fyrt opp litt maskinvare i det siste, så tipper jeg kommer til å bidra med rundt ~600.000PPD om alt går etter planen. :) Klatrer oppover nå ser jeg..

Ene vannblokka mi var visst lekk, merkelig egentlig, men sendt inn for reklamasjon nå, håper det går i orden. Lakk fra selve blokka gitt, mulig noen pakninger der inne var dårlige fra fabrikk. Så mister 200k PPD inntil jeg får den tilbake igjen. :)

Lenke til kommentar

Vi kan også bruke mulighetene ved at vi nå har et eget underforum.

 

Si at vi ordner en tråd som heter noe som: Alle nye start her.

 

Der kan vi lime inn alt som står i først i denne tråden, og eventuelt supplere med det som trengs. Det vil gjøre sitt til at nye tilskudd kan komme raskere i gang uten for mye om og menn.

 

Bare en tanke fra min side :)

Lenke til kommentar

Post som er ment for etter å ha lest førsteposten.

 

Superenkel sigersvennelig guide med bilder

 

GPU

1) Last ned denne

2) Legg inn

3) Skaff passkey her

4) Sett opp med ønsket navn og lagnummer

5) Slett cpu

6) Sett parameter til X

Ferdig.

 

Så lett uten å blande inn noe annet.

Kan jo se hva vi får til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...