Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei alle samme i hardware-teamet.

Jeg ser at jeg i dag har rykket fram til å bli nr. 5 på lista http://folding.extremeoverclocking.com/individual_list.php?s= over alle donorer på planeten vår. Men når jeg ser nærmere etter ser jeg at 3 av de som befinner seg foran meg enten er "anonyme donorer" (altså mange i tallet), spesielle donorer som PS3 brukere (også mange i tallet), eller bedrifter som awachs! Dette forteller meg at hardware.no teamet nå har en donor (meg faktisk) som nå (as we speak) er nr. 2 på verdens-lista. Dette hadde jeg ikke trodd da jeg startet å folde i 2008, men desto hyggeligere er det at virkeligheten har innhentet meg. Dette er kanskje ingen stor sak utenfor vårt forum, men for meg ble det litt spesielt, men jeg ser ingen grunn til at jeg skal klare å bli nr. 1 i en fjern framtid. Derimot ser jeg at war, som mest sannsynlig vil passere meg om ca. 1,9 år (egentlig mye tidligere enn det) har forutsetninger for å kanskje klare det. Laget vårt har i dag verdens tredje beste døgnproduksjon: http://folding.extremeoverclocking.com/team_list.php?s=&srt=3

 

Så nå gjelder det å stå på og mobilisere alt vi har av kapasitet for at vi som lag også klatrer på lista. Selg gjerne folding@home til familie og venner så vil vi kanskje klare det utrolige, som jeg faktisk nå opplever at jeg har gjort! Tror jeg tar meg en liten skarp en i kveld, bare for å markere det som har skjedd. Dette ble litt sterkt!

Endret av -alias-
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Gratulerer.

Synd at curecoin stjeler en lagplass neste uke, men vi tar de igjen på sikt.

Planen for 2015 er 6 millioner PPD.

Basert på for eks 4x 880/ti i den nye spillriggen.

Det vil gi års-ppd på langt mer en de siste 8 årene sammenlagt.

 

Tipper så mange har sluttet med big nå og iallefall ikke starter opp at de få prosjektene som er igjen etter "slutten" vil vare lenge for våre rigger.

Synd de skulle avslutte det, ellers hadde jeg takket ja til cpuer og rack som jeg har fått spesialdealer på så langt i år og det er snakk om 3,6mill ppd alene :hm:

 

Skal få tak i mer sponsorkraft i loklaer og strøm så de som ønsker i løpet av 2015 skal kunne sende folderigger som kjører gratis.

 

Har selv satt ut 95% av mitt som gir en mer normal tilværelse hjemme :wee:

Lenke til kommentar

Gratulerer med en formidabel prestasjon -alias-!

 

De to skjermkortene mine som står og bidrar gir meg ett lite innblikk i hvor mye tid, innsats og penger det har kostet for å oppnå noe slikt. Som vi alle vet er ikke softwaren fjellstabil, og ny hardware kommer hele tiden som gruser det man har stående.

 

Det var forresten den dedikerte innstatsen din, War og flere som fikk meg til å starte opp. Når dere kunne bruke så mye ressurser til en god sak kunne jeg i det minste bidra litt også.

Lenke til kommentar

Hei alle samme i hardware-teamet.

Jeg ser at jeg i dag har rykket fram til å bli nr. 5 på lista http://folding.extremeoverclocking.com/individual_list.php?s= over alle donorer på planeten vår. Men når jeg ser nærmere etter ser jeg at 3 av de som befinner seg foran meg enten er "anonyme donorer" (altså mange i tallet), spesielle donorer som PS3 brukere (også mange i tallet), eller bedrifter som awachs! Dette forteller meg at hardware.no teamet nå har en donor (meg faktisk) som nå (as we speak) er nr. 2 på verdens-lista. Dette hadde jeg ikke trodd da jeg startet å folde i 2008, men desto hyggeligere er det at virkeligheten har innhentet meg.

 

Gratulerer så mye -alias- :thumbup:

 

Takk så mye for din innsats og ditt engasjement til Team Hardware.no og ikke minst F@H. Andre har sagt det før meg, men jeg føyer meg inn i rekken. Du og War er grunnen til at jeg tok folding noe lengre enn min gamle AMDx2 CPU.

 

Du fremstår som et ikon for Team Hardware.no i mine øyne. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...